fallback

Honda сложи 2 турбини на 3.5-литровия си мотор

В новата си версия агрегатът ще се използва за състезания

Компанията Honda представи нов 3.5-литров туин-турбо двигател, създаден за използване на мишини, участващи в състезания за издържливост. Агрегатът ще дебютира на шасито на отбора Starworks Motorsport в 12-часово състезание на пистата "Себринг".Моторът е изграден на базата на атмосферния агрегат J35, който се използва за модели като Honda Accord и Acura MDX. При първия автомобил той предлага 281 к.с. и 342 Нм въртящ момент. А ускорението от 0 до 100 км/ч става за 7.2 секунди.Мощността на състезателната версия на двигателя, който носи индекса HR35TT, засега остава в тайна. Известно е само, че на всеки цилиндъра на агрегата има по 4 клапана, а коляновият вал е изготвен от легирана стомана. Буталата са от алуминий. Агрегатът е програмиран от експерти от състезателното подразделение на Honda с помощта на инженери от McLaren.По-рано японската компания също си е сътрудничили с тима Starworks Motorsport. През 2012 г. автомобил на отбора с 2.8-литров мотор HR28TT спечели "24 часа на Льо Ман" в клас LMP2.Снимка: Honda

Тагове:
fallback
  • #16
    бавареца ( преди 10 години )
    bmw e60 е прав - това е състезателен мотор и е ясно , че с тея големи турбини ще има дупка. а долния "дипломиран специалист" е в тотална грешка - точно заради това, че са две турбините ще има дупка - ако бе само едната щеше да си върви без дупка. и се слага по друг начин ако е една.
  • #15
    до: bmw e60 ( преди 10 години )
    Къв турбо лаг бе ! Я се вземи в ръце малко! Нали за това се слагат 2 турбота, за да се илиминира той и двигателя да реагира моментално на всякакви обороти.Имам чувството, че тук пишат дипломирани ***. То бива, то може, но чак пък някой да са толкова зле не вярвах. Вместо да се правите на компетентни вървете във форума за плетки! Там сигурно повече ще разбирате.
  • #14
    !??!!? ( преди 10 години )
    Извинявам се. Подвел съм се по коментарите- ставало въпрос за Акорд.
  • #13
    ?!?!? ( преди 10 години )
    Добре сте отговорили на първите коментари , че първо трябва да е чете и тогава да се коментира, но тези от сайта , кога ще почнат да четат и тогава да пишат??? 3,5 V6 на "Legend" за Европа е 295 к.с. и 351 Нм.Този двигател се предлага между 2006-2008. След това през периода от 2008-2010 има 3,7 V6 , който е със същата мощност , но е с 371 Нм!Такъв двигател с 281 к.с.НЕ Е ИМАЛО!!! Американската и японската версия са с 300к.с.
  • #12
    Slav78 ( преди 10 години )
    Доше, не се наемай толкова. Все едно *** в 190 D да се кефи, че излязла новата S класа и колко е велика щото и той кара Мерцедес.
  • #11
    bmw e60 ( преди 10 години )
    Турботата са огромни! Това нещо ще има страшно много коне но и голям турбо лаг, което значи, че ще се ползва само за състезания, защото там ниски обороти не се ползват и няма да пречи лага но няма да го има в сериен модел.
  • #10
    Кодошо ( преди 10 години )
    "Дилърите са се молили и за V8 обаче от HONDA са отказали!" - ха ха ха ха ха - хонда и V8...ха ха ха ха ха!!Ей тоя Дошко бе - да е жив и здрав да ни разсмива!!!
  • #9
    Кодошо ( преди 10 години )
    Мхм - то май имаше там един леген, дето се провали с гръм и трясък -хонда продаваха по цели 5 "униката" на година в Европа. Та той имаше подобен мотор - защо ли се провали така?Бонус: щото хонда е ширпотреба, а на ширпотребата и отиват малолитражки!
  • #8
    оня същия ( преди 10 години )
    хлапенцата по-долу са като оня виц - чукча писател... дето казва чичето - няма бъдеще тука с такива индивиди...
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мале, мале колко *** народ пише тук...,ужаст! ***, с *** ви, чете бе, хората са ви го написали, ама не Ваг фенУИте бързат да осират позициите. Винаги съм го казвал - да е нещо друго -да ви го набие човек, ама то акъл!
fallback
Последни