fallback

Skoda пусна Octavia на метан

Комбито се задвижва от 1.4-литров TSI мотор със 110 к.с.

Чешката компания Skoda попълни гамата на модела Octavia с нов представител, задвижван от компресиран природен газ (CNG / метан). Новата Octavia Combi G-TEC ще бъде представена пред публика в Женева, а пазарната й премиера ще се състои непосредствено след това. Octavia Combi G-TEC. Снимка: Skoda Въпросният автомобил е една от изненадите, за които съобщи вчера Skoda. Той се задвижва от 1.4-литров бензинов TSI двигател с четири цилиндъра, чиято мощност е 110 к.с. Агрегатът покрива нормите на Евро6 и ще бъде наличен единствено в съчетание със задвижване към предния мост. Чехите не посочват динамичните характеристики на Octavia Combi G-TEC, като уточняват, че двигателя работи със система старт / стоп и при движение на метан отделя в атмосферата само 97 г/км. вредни СО2 емисии. Разходът при движение на това гориво е 3.5 кг. на 100 км. Само на компресиран природен газ автомобилът може да измине 410 км. Пробегът на бензин е 920 км, а със заредени догоре резервоари автономията достига 1330 км. Всички подробности окачвайте на 4-ти март, когато автосалон Женева отваря вратите си за журналисти.

fallback
  • #11
    гост ( преди 9 години )
    Аз си купих вече,но само да добавя,че с тоя разход всички производители доста се заиграват.С пълен резервоар на метан аз не мога да мина повече от 280/290 км. градско,така че тези 420 км сигурно са само на надолнище с попътен вятър.Но като цяло съм доволен.
  • #10
    119 ( преди 10 години )
    От всички кашони най красив е шкодата!
  • #9
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ще бъде един пазарен хит! Мн красива, свръх икономична, динамична. На достъпна цена, това е най добрия автомобил!
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    За Caddy Ecofuel чували ли сте? А за хилядите му проблеми? Пуснете търсачката да видите за какво поредно чудо на техниката става на въпрос!Тази Шкода едва ли ще е нещо по-добро. Чисто и просто за пореден път ВАГ се мъчат да се направят на много иновативни, но не им се получава. Който е ревал от тях, едва ли пак ще повтори.
  • #7
    Triforce ( преди 10 години )
    Badi - ами ако при загрял двигател, колата пали на газ? Това мислил ли си го? Все пак инженерите са го измислили, ние не сме по-умни от тях.Нагледах се на газови системи с моят параход, нагледах се на майстори и т.н.Бъди сигурен, че от Шкода са го измислили и си струва!
  • #6
    Джоди ( преди 10 години )
    Да е готви e-Octavia плъгин хибрид. За закупуването на която ще има държавни субсидии. Ама де де...
  • #5
    Уличен дрифтър ( преди 10 години )
    А дали някоя фирма ще покаже модел, задвижван с пропан-бутан?:)
  • #4
    Ъ ( преди 10 години )
    Това с малкият двигател не е експеримент. Автомобила си върви много приятно!
  • #3
    Badi ( преди 10 години )
    Не мога да разбера какъв е ефекта от старт-стоп система ако колата е на газ или метан. Нали колата работи на Бензин+Газ, едва ли са я направили тази шкода да движи 100% на метан. Ситуацията следната, спира колата на светофар за 1мин се гаси мотора за да се спестят 50гр газ, но се хабят 25гр бензин за заплаването на мотора, 25гр са по малко от 50гр но БЕНЗИНА е ПО СКЪП, на нещо недомислено ми мяза и мисля,че хората масово ще искат да им бъде изключена старт-стоп системата.
  • #2
    R ( преди 10 години )
    Защо пак експериментират с малък двигател. Хубаво решили за газ, но на това купе спокойно могат да му сложат, поне, стария 1,8 от ВАГ.
fallback
Последни