fallback

Ясни са двигателите на бъдещия Citroen DS6

Премиум-седанът на французите ще струва 36 000 евро

Френското издание Motor потвърди информациите, че компанията Citroen разработва премиален седан, който след излизането си на пазара ще трябва да се бори с конкуренцията на Audi A6, BMW 5-Series и Mercedes E-Class. Numero 9. Снимка: Citroen Според информацията на изданието моделът ще се предлага с два 4-цилиндрови турбо-двигатели. Бензиновият ще предлага мощност от 240 к.с., докато дизеловият ще разчита на 200 к.с. На по-късен етап може да се появи и хибридна версия, която ще изминава 50 км. само на електричество.Дължината на модела ще бъде почти 5 м., като в основата на дизайна му ще бъде концептът Numero 9, показан от французите преди 2 години. Седанът ще получи хидропневматично окачване, проекционен дисплей, инфо-развлекателна система и четиризонов климатроник. Цената на автомобила ще стартира от 36 000 евро.Новият модел на Citroen ще заеме мястото на спрения от производство седан С6. Почти сигурно той ще носи името DS6 и ще бъде показан през есента на тази година. А на паза ще се появи в началото на 2015 г.Снимка: Citroen

Тагове: citroen ds6
fallback
  • #9
    Frankofon ( преди 11 години )
    Виждам,че много "компетентни"люде започнаха да плюят Ситроен ДС5,без дори и да са го виждали на живо камоли и да са направили и едно завойче с този автомобил.Лично за мен като пътно поведение по нищо не отстъпва на конглокентите си,тествал и HYBRID4 версията, както и тази с предно предаване с 2.0 HDI,DS5 ОТСТЪПВА като пътно поведение единствено на C5 HYDRACTIVE и C6 защото и двете коли са на по-голямата и по-добра платформа на ПСА и имат нещо което дорие рядкост във най високия клас ХИДРОАКТИВНО
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    Верно си е това за немските тестове, ама и французите не са особенно надежди, особенно при по-сложните модели.
  • #7
    fsb ( преди 11 години )
    расвам се когато някой напише такъв обоснован коментар в защита на някаква теза, веднага ме спечели, не като коментарите на оня дошо....
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всъщност, истината е, че Auto Motor Und Sport TV изданието и едноименното списание придворни хвалебственици на хранилка на немските производители действително излъчиха (публикуваха) тест на DS5, където напълно оплюха автомобила. Във въпросния тест го обявиха за некачествен, с лошо кормилно управление (ама като казвам лошо, това е твърде слаб израз за квалификациите, които дадоха), с почти недържащи спирачки и т.н. Очевидно, коментаторът по-долу е гледал (чел) въпросния тест. Че не е имал и поддържал такава кола, както и че е много малко вероятно да има близък приятел или познат с такава, е повече от ясно. Коментарът му се базира на този тест, както и вероятно на още някой друг, например в Ауто Билд другият придворен на хранилка на немските вурстове. Истината, разбира се, е много по-прозаична и се отнася както за Ситроен, така и за всяка друга НЕ немска марка, която си позволи да пусне на пазара автомобил в сегмент, в който немците са търговско силни. Споменатите по-горе издания автоматично го хващат, поставят го в сравнение с германска бънгия с по-мощен мотор или в по-високо ниво на оборудване и т.н., след което класират на първо място немската машина, а другата оплюват. Потърсете например един конкретен, много показателен пример отново на Auto Motor Und Sport TV, в който правеха сравнителен тест между Алфа Ромео Джулиета и Ауди А3. За целите на теста бяха взели Ауди с 1.8 литров турбо бензинов мотор и го сравняваха с Алфата, но оборудвана с 1.4 литров турбо мотор. Алфата се представи във всяко отношение много по-добре от Аудито, като, съвсем естествено, то я победи с една идея на старта, просто защото е по-мощно. След това обаче, Алфата демонстрира много по-добро спиране (по-добри спирачки), в слалома (теста за управляемост) между конусите даде чувствително по-висока скорост от Аудито (т.е. по-добре настроена ходова част, по-добре балансирано купе, по-правилно разпределение на масите и по-добро кормилно управление). Не успяха да си изкривят душата единствено за дизайна, но пък отчетоха, че при високи обороти двигателят на Алфата бил по-шумен и горял повече... Което, разбира се, е напълно нормално, като се има предвид, че така се случва с по-малките мотори. След което високопарно заключиха, че управлението на Алфата било прекалено директно (като съм сигурен, че ако беше по-малко директно, именно това щяха да изтъкнат като недостатък) и че победителят в теста било Аудито, което забележете побеждавало с техниката си... Без да отчитат факта, че има хора, които са запознати с двигателната гама на Алфа и знаят, че Джулиета също има 1.8 литров турбо бензинов мотор... пред който този на А3 е просто смешен. Ако тестът целеше да покаже нещо, то той трябваше да бъде именно с този мотор на Алфа... или пък с 1.4 литровия на Ауди. Резултатът и в двата случая щеше да е плачевен за Ауди. Намерете си това видео псевдо специалистът е наистина адски смешен корумпиран немски ***. Та и с DS5 е същата работа. Това е един уникален премиум автомобил при който качеството на изработката, качеството на материалите в интериора, дизайна и всичко останало е точно такова, каквото трябва да бъде. Всичко останало са пълни глупости!!!
  • #5
    467 ( преди 11 години )
    терминаторът ds6-най-страшния кошмар на golf
  • #4
    заключение ( преди 11 години )
    До онЯ по долЕ ! Байко само като ти чета коментара и си ми ясен ! На дали си се качвал на ДС5 ,а камоли да си изминал 10 000.км. Като споделяш и за видимост от мястото в Лада е ясно че и такава не си управлявал ! Явно си поредният плювач !
  • #3
    vi ( преди 11 години )
    Е стига, де, видимостта в жигула е супер!
  • #2
    Анонимен ( преди 11 години )
    Няма да излезе така, спокойно. Най-малкото трябва да му закачат номера някъде.
  • #1
    Анонимен ( преди 11 години )
    :X :X Просто как изглежда!!! Ако излезе в този вид.... просто БРУТАЛЕН
fallback
Последни