fallback

Mercedes-Benz лишава два свои модела от V8

Следващите поколения на E- и CLS-Class ще бъдат изградени на платформата на C-Class

Компанията Mercedes-Benz ще лиши следващите поколения E-Class и CLS-Class от 8-цилиндрови мотори, съобщи един от членовете на Съвета на директорите на германския производител Томас Вебер пред изданието Motor. По неговите думи V8 двигател за тези модели ще се предлага само за модификациите, създадени от ателието AMG.Вебер разкри, че следващите E- и CLS-Class ще бъдат построени на същата модулна платформа MRA, която използва и седанът С-Class. По предварителни данни, новата E-Class ще се появи през 2016 г., като в нейната гама от двигатели ще бъдат включени 3-и 4-цилиндрови агрегати с обем от 1.2 до 1.8 литра.Освен това моделът ще бъде обзаведен и с редови 6-цилиндров мотор. Mercedes-Benz не е използвал подобни агрегати от доста време, но преди 2 години реши отново да започне да залага на тях. Редовите 6-цилиндрови двигатели ще се предлагат в модификации както с една, така и с две турбини.Сегашните Mercedes-Benz E-Class (на снимката) и CLS-Class се предлагат с 4.7-литров V8 мотор с мощност 408 к.с. AMG-модификацията при двата модела разчита на 5.5-литров V8 с две турбини. Той се предлага в два варианта на мощност- 557 и 585 к.с.Снимка: Mercedes-Benz

fallback
  • #13
    KKK ( преди 10 години )
    Най- скъпото в един Мерцедес (и не само) е така нареченото ноу-хау или интелектуалния труд... Не си мисли, че цената на колата се формира от цената на съставните и части. Замисли се колко стоци хиляди евро е заплатата само на един кадърен инжинер...
  • #12
    Mюмюн ( преди 10 години )
    Мерцедес (и не само те) имат дарбата да продават кола която им е струвала 15 000 за 150 000
  • #11
    философа ( преди 10 години )
    Точно това е номера - да печелиш лудо от името. И затова евала им правя. Живеем в такъв свят в който вече цената на производство няма значение, важна е марката. И то във абсолютно всички аспекти. И въпреки това, въпреки че доста хора осъзнават че това е малоумно, всеки се стреми към финансово благополучие и консумация на тези безсмислено скъпи стоки...
  • #10
    Анонимен ( преди 10 години )
    Айдее, и мергелите минават в режим "оптимизация на производството" като ФВ - една платформа, двайсет модела. А отдолу - китайски части. А наивните клиенти плащат ли плащат по 50 000 евро за една емблемка и малко дръвце в интериора.
  • #9
    RRE ( преди 10 години )
    Spor niama,tova e nai velikata marka,kachestvo,dizain,lux,ama ne moga da si ia pozvolia.
  • #8
    лелееее ( преди 10 години )
    аххаха-няма да си купя нова е-класа! а,всъщност,има 2 модела в прайс-листа, които си заслужават-адиния е икономичния Е600-но не се лъжете,че е 6000 кубика, всъщност е 600 кубика с двигател от Трабант,но с усъвършенствана в румъния скоростна кутия с "фрайлайф".Двутактов,с филтър за "меки" частици-пушека от маслото,но той пуши само докато е студен. другия модел,който ме впечатли "Е 3 AMG" с 3-цилиндров мотор от"SMART".Резачката ще се ускорява до 80км/ч.само за няколко минути,а до 100-неможе!
  • #7
    FuckOffVW ( преди 10 години )
    Съсипаха и тази колица с тъпия Downsizing
  • #6
    do rre ( преди 10 години )
    Tova da ne ti e rr na bazata na nano be momche
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ей сега ще стане мазало в сервиза на дачия - всички мерцедеси ще са там за ремонт и консумативи
  • #4
    RRE ( преди 10 години )
    A 1.2 3 cilindyra 6te idva ot Reno Twingo direktno v E klaska.
fallback
Последни