fallback

Volkswagen напомпа Beetle със 560 к.с.

Моделът е създаден за участие в рали-крос състезания

Стартиралият в Чикаго автосалон остана в сянката на този в Детройт от миналия месец, но и на него автомобилните производители успяват да зарадват феновете със специални модели.Volkswagen използва изложението, за да покаже най-мощният Beetle в историята. Машината е със задвижване на четирите колела и ще участва в състезанията Global Rallycross Championship, които стартират по-късно тази година. Нейните създатели не разкриха всички характеристики, но вече е ясно, че тя разчита на мощност от 560 к.с., които са извадени от мотор TSI.За сравнение най-мощният Beetle, допуснат до обществени пътища, е построен на шасито на Golf GTI и развива 207 к.с Новата версия, създадена за състезанията по рали-крос, е заимствала голяма част от елементите на модела Polo R, направен специално за бившия световен рали шампион - Карлос Сайнц.За създаването на „супербръмбара” инженерите на Volkswagen са получи помощ от колегите си от тима Andretti Racing. Направени са два автомобила, като единият ще бъде управляван от Танер Фауст, а вторият – от бившия пилот от Формула 1 Скот Спийд.Снимки: Volkswagen

fallback
  • #23
    HaAHah ( преди 10 години )
    Тия вагени от модел на модел по грозни ги правят, тва мяза на нещо излязло след запек. :D
  • #22
    Чевролед ( преди 10 години )
    Предполагам, че ще се кара от жена....
  • #21
    Анонимен ( преди 10 години )
    С тея 560 коня отива точно в на Нисан ГТ-Р джапанките тоя грозен бръмбар. Тоя *** ако не се разпадне с първото натискане на газта ще излети на първия завой - смешен вагенски *** на колела
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Viry-Ch
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    ТЕ във ВРЦ само парите дават иначе модела там има нещо общо с Соцваген колкото Тата с Тесла. :) Добре ,че са японци, французи и англичани да им направят кола с която да се фукат.
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    Споко това не е тойта, няма да се разпадне. Виж Полото как маже наред във ВРЦ. Тойота йко можеха да правят коли нямаше да гледат само ауспусите на Ауди.
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    Браво бе , най после ще има Соцваген дето да вдигне 120км/ч ,че те принципно над 100км/ч затягат. :D Ама като го знам кво им е качеството най вероятно интериора се разпада след 30км/ч..
  • #16
    EmoXide ( преди 10 години )
    TOYOTA-ЖИИТЕ = СТАБИУНА БАНДА, ЕЙ!
  • #15
    Анонимен ( преди 10 години )
    Аз няма да задавам въпроса дали си ***,защото това е очевадно.Все пак можеш да разсееш до някъде това нещо,като ме светнеш за философиите на предното и сегашно поколение.Интересно ми е каква нова глупост ще излезе от кухата ти кратуна.Интериора щом ти харесва,значи си тотално ограничен по отношение естетика.Пък това за сложността на техниката и проблемите беше върховната глупост.За пример ще ти дам Приус.Един от най сложните автомобили с много вкарани технологии,а няма чупене.Нещо да кажеш.
  • #14
    Анонимен ( преди 10 години )
    Да виждам, за мен интериора е супер, красив е и с хубави материали, функционален и ергономичен. В сравнения на този с предния модел е направо луксозен.
fallback
Последни