fallback
Коментари ( 12 )
Напиши коментар
-
#12
3 бутала и 1 будала, който си мисли, че кара кола ...
-
#11
И сигурно вози като всяка малка каруца от този клас.Твърдо и с леки подскоци,така че пасажерите да изпитат всчка малка неравност на твърдите малки но модерно изглеждащи седалки.Две хубави неща имаха ситроен - страхотното хидравлично окачване осигуряващо страхотен комфорт и същевременно добро пътно поведение и красив дизайн.И двете ги о***ха с пълна скорост.Дано поне запазят С5, но това е малко вероятно.И той е на път да се превърне в един от десетките безлични седани предлагани от всяка марка.
-
#10
Защо му сравняват разходите с С-сегмента, след като е на платформа на платформа на Пежо 208, а това е Б-сегмента? Френска му работа.
-
#9
ХА сега ми откийте приликите и разликите с LADA. Вътре не видях един заоблен ръб, всичко е "СДЕЛАНО", точно като на LADA-та от преди 'найсе години. Да не се случба да пипнеш ръб, ше се набодеш.Ще ме прошавате, а *** тоя дето е сделал салона на това возило е бил дрогиран с некачествена дрога..
-
#8
Браво на Ситроен, както винаги имат смел и авантгарден дизайн. Много свеж автомобил! Желая им успех!
-
#7
Това е близнака на 2008...Не е зле.
-
#6
След като направиха най дебелата кола - сегашния С5 е с 250 кг. по тежък от аналогични автомобили сега ще правят най-лекия автомобил. А дано ама
-
#5
С кожена тапицерия ли е отвън?! М/у другото този дизайн първи го пуснаха JEEP. Кой от кого е крал е въпроса.
-
#4
КАКТУС - НАЧИ ............. ДЪРВО!?
-
#3
Тези airbumps са гениални! Особено за град като нашия, пълен със "столичани" и "шофьори".
1 - 10 от 12
първа < 1 2 > последна