fallback

Райконен бе най-бърз в първите тестове във Формула 1

Люис Хамилтън разби своя Mercedes F1 05 на пистата „Херес”

Финландецът Кими Райконен даде най-добро време в първия ден от отборните тестове във Формула 1. На пистата „Херес” пилотите имаха 8 часа на разположение с новите си болиди, като най-бърз бе именно световният шампион от 2007 г. Със своето Ferrari F14T Кими (на първата снимка) навъртя общо 31 обиколки и записа време от 1:27.104 мин.Това стана по време на сесията следобед. Сутринта най-бърз бе шампионът от 2008 г. Люис Хамилтън, който обаче записа и първият по-сериозен инцидент за годината. Британецът завъртя 18 обиколки, преди да разбие своя Mercedes F1 W05. Люис се отърва без наранявания, но тимът на Mercedes AMG бе принуден да сложи край на изпитанията за деня.Трето време даде пилотът на Wiiliams Валтери Ботас (Фин), който се появи на пистата едва час преди края на тестовете. След него се наредиха Жан-Ерик Верн (Фр) с Toro Rosso и Серхио Перес (Мек) с Force India. Като цяло първият ден от тестовете на четири пъти бе спиран – веднъж заради катастрофата на Хамилтън (на втората снимка) и три пъти заради аварирали болиди на трасето.Като цяло пилотите посветиха деня на настройки на агрегатите в новите си болиди, като повечето от тях излизаха на пистата, завъртаха по една обиколка и се прибираха обратно. Заради различни проблеми отборите на Caterham, Williams и Red Bull не успяха да започнат изпитанията навреме, тъй като механиците им отстраняваха различни повреди. Новият болид на McLaren така и не излезе от гаража, докато шасито на тима на Marussia изобщо не пристигна в Испания заради повреда.Снимки: gpupdate 

Тагове:
fallback
  • #9
    FenIX ( преди 10 години )
    Причината за тия грозотии не е по-добро аеропритскане, а от съобръжения за сигурност. Последните години носа беше вдигнат максимално с цел да влезе повече въздух м-у него и крилото - после потока отиваше назад където притискаше задницата. ФИА решиха че висколия нос е опасен и го снижиха малко 2012 и драстично сега. Затова бяха чупките 2012 и "мравоядите" сега. Някои отбори шмекеруват и носа пак е високо,но малка част като х**** стърчи надолу и формално спазват правилника обаче е грозна картина.
  • #8
    Анонимен ( преди 10 години )
    Вярно са се престарали с тази форма,много тъпо,явно търсят още аеродинамика и прилепяне,дано поне да вървят с новите турбо пилачки,има ли вече клипове ,интересно ми е да им чуя гласчетата на тези бензинопили.
  • #7
    бъчваря ( преди 10 години )
    Аууу. Тоя път наистина се стреснах от дизайна. Да, прилича на мравояд. Не че имам нещо против мравоядите, но... предполседните промени в правилата, които доведоха гърбавите носове, ряпа да ядат. И тогава бяха грозни повечето автомобили, но това тук прилича на изсипан ssangyong. Чак не ми остана място да коментирам самото събитие - първите тестове.
  • #6
    FenIX ( преди 10 години )
    A бе то и грозни жени няма има само недостатъчно пили мъже ;D
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Грозни болиди НЯМА. Това е положението.
  • #4
    Анонимен ( преди 10 години )
    Мене пък ми харесват много по футористични са сега формулите. Наистина носовете им не са кой знай каква красота но от 10 години на сам формулите бяха един и същи не се различаваха една от друга ,а сега с тези правила всичките са различни. Различни решение за всеки всяка една формула сега ще се откроява доста повече от друга като поведение. Напълно нови са и на мен това ми харесва, защото беше се получило последното десетилетие едно малко еднообразие
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    това заприличва на състезание за мравояди
  • #2
    Анонимен ( преди 10 години )
    Niama takiva grozni nosove.Otvratttt
  • #1
    FenIX ( преди 10 години )
    2014 ще остане в историята на Ф1 като сезона с най-грозните болиди. Супер грозотии с носове като х*ве, прахосмукачки и т.н. ;(
fallback
Последни