fallback

Суперзарядните на Tesla са вече в Европа

Те зареждат колата с безплатен ток за минути

Собствениците на електрическия седан Tesla Model S имат привилегията да зареждат возилата си напълно безплатно. Това е възможно при използване на суперустройтва за зареждане на електрически автомобили, разположени на основни пътни артерии извън градовете.Суперзарядните на Tesla вече присъстват на много места в САЩ, докато изграждането им на Стария континент е все още в начален стадий. В Европа са изградени общо 14 такива станции, намиращи се на територията на Холандия, Германия, Швейцария, Австрия и Норвегия. Амбициозният план на американската автомобилна компания предвижда до края на тази година да бъде изградена сериозна мрежа, която да позволява на собствениците на Model S да пътуват на дълги разстояния до почти всяка точка на Западна Европа. Покритие на Европа към днешна дата Минималният пробег с напълно заредени батерии, който гарантира Tesla Model S, е 320 км. Именно затова суперзарядните ще бъдат позиционирани на такава дистанция едно от друго. Избират се основни пътни артерии, а намирането на станциите се улеснява от навигационната система в колата.Суперустройтвата за зареждане на електрически автомобили разполагат със соларни панели и са достъпни единствено за притежателите на Tesla Model S. Използването им е напълно безплатно, като отнема едва 20 минути. Планът на Tesla предвижда до края на 2014 година зарядните да покриват 80% от територията на САЩ. А до края на 2015 - 98%. Европа трябва да има над 50-процентово покрития до края на тази година.Покритие на Европа към края на 2014 г.Снимки: Tesla  

Тагове: Tesla Model S Tesla
fallback
  • #22
    фолк с ваген ( преди 10 години )
    до физика конспиратор зумин - никога не се качвай в тролея бро - ще те изпържи мегнитното поле - ский колко е огромен и си представи кви мощтни полета генерира хахахахахаха - горките дечица дето всяка сутрин се возят - днк-то им е станало мазаляк! А само си представи при машинистите за какво иде реч - трета ръка си е нещо нормално - тоя локомотив яко облъчва!!!
  • #21
    zoom in ( преди 10 години )
    До долния - има важни разлики между ел.маг. полето на планетата и това от изкуствени източници. Първото е естествено и както подсказва името му, винаги е било тук и животът на Земята е "свикнал" с него. Полетата от изкуствен източник са със съвсем други характеристики и не случайно се наричат "мръсно електричество". И повярвай ми, определено е вредно, когато си много близо до източника.
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не знам дали е вредно или не електромагнитното поле, но ще ви кажа, че планетата земя има изключително силно електромагнитно поле, толкова е мощно, че нази планетата. Силата му е многократно по-мощно от това на електрическия двигател в една кола. Достатъчно мощно, че компаса да сочи винаги полюса. Според вас дали електромобил може да смути компас? Пак казвам, не знам дали е толкова вредно, но все пак ние както и всяко същество живеем в среда на силно земно магнитно поле.
  • #19
    кадъч ( преди 10 години )
    Тия защо си мислят, че някой тук ще им купува недоразуменията?
  • #18
    Who Cares ( преди 10 години )
    Basis cenata na Tesla S v USA e $75,000. S po-moshtniia akumulator nad $125,000. Ta, samo bih se radval ako gornata cena e dostypna za poveche ot 10-ina bogoizbrani v BG.
  • #17
    Who Cares ( преди 10 години )
    Vseki elektromobil se prodava s opciia domashno zariando ustroistvo (ot $500 nagore), koeto mozhesh da instalirash v garazha si.
  • #16
    Who Cares ( преди 10 години )
    Mozhe da sravnish razhoda na avto s vytreshno gorene s tova na hibrid (syotvetno formulata mozhe da byde prerabotena za elektromobil po slednata formulaMPGe = izminato razstoianie v mili/(galoni gorivo + KWh/33.7)MPG - mili na galon (mozhete da konvertirate v km na litre)33.7 koeficient otgovariasht na energiiata v KWh ravna na energiiata v edin galon gorivo.P.S. Ne sym siguren dali koeficienta se otnasia za benzin (za koi tip benzin) ili diesel.
  • #15
    Who Cares ( преди 10 години )
    Dnes za da karash elektromobil tribav ili da imash mnogo pari, ili da imash malko mozyk. Za posledno - pomislete dokoga toka shte byde free za potrebitelite na elektromobili. I posle - zhalna im maika...
  • #14
    Who Cares ( преди 10 години )
    Ne sym chuval za superzariadni stancii pozvoliavashti zariad na superakumulatora za niakolko minuti. Da, naprviha niakolko stancii mezhdu Los Angeles i San Francisco, no i tam se chaka niakolko chasa. Ideiata beshe druga i naistina genialno prosta - v stanciiata avtomatizirano zameniat iztoshteniiat akumular s drug zareden. Prosto Tesla spira na specialna platforma, koiato avtomatichno snima iztoshteniia i postavia zareden akumulator.
  • #13
    zoom in ( преди 10 години )
    Да ме прощаваш, но леко се съмнявам, че някой автомобилен производител ще тръгне да екранира ефикасно купето за да защити пътниците. Това е допълнителна маса (никът ти ми подсказва, че знаеш от какво се прави клетката на Фарадей) за един вече достатъчно тежък автомобил.А и ефектът от излагане на ел-маг поле не се вижда веднага, а се акумулира. Аз съм твърдо за ел. автомобилите пред сегашните печки по улиците, просто смятам, че хората трябва са наясно с всичко в "еко"-автомобилите.
fallback
Последни