fallback

Mercedes-Benz е най-продаваната луксозна марка в САЩ

Щутгартската компания детронира BMW от челната позиция

Mercedes-Benz успя да си извоюва титлата на най-продаван луксозен автомобилен бранд в САЩ през 2013 година, става ясно от статиката, която разпространи изданието Automotive News. За 12-те месеца щутгартската компания е реализирала с 3 248 продажби повече от миналогодишния лидер BMW. Снимка: Reuters Изминалата година е една от най-успешните за Mercedes-Benz в САЩ. Германската компания успя да се завърне на челната позиция по продажби в сегмента, която зае за последно през 1999 година. Продажбите на Mercedes в САЩ през 2013 година достигат 312 528, а увеличението спрямо 2012 година е 14%. През последния месец на миналата година е записано увеличение от 17% и 33 007 продажби в САЩ. Вторият в класацията е миналогодишния лидер BMW. През декември базираната в Мюнхен компания успя реализира в САЩ повече продажби от Mercedes - 37 389, но те се оказаха недостатъчни, за да задържи първото място. BMW финишира в края на 2013 година с 309 280 продажби в САЩ, което представлява ръст от 10 спрямо предходната година. Трети по продажби в луксозния сегмент е японския производител Lexus. Дългогодишният лидер в класацията завършва годината с ръст от 12% и 273 847 продажби. От Mercedes-Benz споделиха, че основният двигател на успеха са новите модели, които компанията предложи на пазара през годината. Компактният CLA, например, който се появи в САЩ през есента, е записал 14 113 продажби. А S-Class и E-Class са успели да победят по продажби конкурентите си BMW 7-Series и BMW 5-Series, става ясно от съобщението.

Тагове:
fallback
  • #10
    Киро-кюнеца! ( преди 10 години )
    С появата на новата C-class..ще стане много интересно!Привърженик съм на БМВ...но новата Ц-класа е.....уникална!(за мен)
  • #9
    Към анонимен Н 5 ( преди 10 години )
    Само мога да добавя, че имат и още един Уникален модел G класата ... ;)Това нещо е направено да няма конглокент...баси машината пожелал съм си я за следващата нова година
  • #8
    Triforce ( преди 10 години )
    А Лексус RX какво е? :)
  • #7
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кажете едно браво на Мерцедес и дилърите им в САЩ и спрете с анти японо/немските шитни.
  • #6
    JOKO ( преди 10 години )
    а пък в България най-продаваната "луксозна" марка е Toyota
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пор, няма нужда от зъбене. Мерцедес и бмв са яки. Както и лексус е як. Няма как лексус да настигне немските си конkypенти защото продуктовата им гама е много малка, предлагат няколко седана, едно купе и джип. Аз ако съм клиент и искам малко роудстърче ще се насоча към slk, голям роудстър - SL. Мерцедес имат gl, glk, на тях също няма конглокенция от лексус. Нямат аналог на луксозното купе - cl. Сега разбра ли, пор?
  • #4
    VAYK ( преди 10 години )
    Е класата била по продажби 5-цата доста нелогично!
  • #3
    пора ( преди 10 години )
    Айде сега да видим японските фенчета какво ще кажат - че Луксоса се продава най-много, а? Да ама не!!
  • #2
    ВАГИНАЛЕН скодумник ( преди 10 години )
    вагините са хората на Меркел да и дари 2 милиарда евро държавна помощ
  • #1
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами вагините защо ги няма?
fallback
Последни