fallback

Ултра-дългата S-Class ще се казва S600 Maybach

Ще има и по-голяма модификация на флагмана на Mercedes-Benz

Удълженият вариант на новия Mercedes-Benz S-Class ще бъде представен официално до края на годината, като ще носи името S600 Maybach. Това твърди изданието Auto Motor und Sport, което успя да заснеме тестов прототип на модела на улица в Щутгарт.Според информацията моделът е получил увеличено с 200 мм разстояние между двете оси, което означава, че общата му дължина ще достигне 5500 мм. При настоящата версия на удължената S-Class дължината е 5246 мм. Въпреки това новата версия ще продължи да разполага само с 4 места - 2 отпред и 2 отзад.На външен вид S600 Maybach лесно може да бъде разпознат по допълнителната трета остъклена секция, разположена зад задната врата. Лимузината се задвижва от 5.5-литров V12 мотор, чиято мощност е 585 к.с.Очаква се автомобилът официално да дебютира пред публика на автосалона в Гунчжоу тази пролет. Това обаче няма да бъде най-дългата версия на S-Class. До края на годината Mercedes-Benz ще представи още по-голяма модификация на флагмана си, която ще носи името Pullman.Снимки: chinanews

fallback
  • #31
    BMW M5 ( преди 10 години )
    До ExpertaЕми добре бе пич, айде карай си дизелче като голф, в което е тясно няма никакъв лукс и удобство и няма място да пръднеш а пък хората да карат нови 7ци и S класи.А пък ако си мислиш че ако такава нова кола дори най-слабата версия можеш да я биеш със хечбек (класа на голфа ако не знаеш) грешиш много и те може би не са настъпвали, или карат на автопилот :D:D:DНе вярвам че караш изобщо кола като гледам кви ги говориш
  • #30
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тая въпросната седма серия знаеш ли какви коне и кой двигател е била, не забравяй че има различни модели, някои са тежки и бавни...
  • #29
    Пора ( преди 10 години )
    До Expert Дали може и аз да се включа към веселата ви дружинка - ще се дърпаме от 0 до 60 - само кажи къде и кога и дай тел за връзка. Да видиш как бавния дизел диша прахта на тежката лимузина...
  • #28
    Rosskooo ( преди 10 години )
    Expert4eeee,ела ми с мощния си звяр(Опа SORRY исках да кажа с дизелчето убиец на S класи) срещу 525-те ми нютона и да видим колко си отворен.
  • #27
    Анонимен ( преди 10 години )
    До Анонимен"Ами всяка "стокова"(баси селкия израз) корса с мотор 1.4 и нагоре ще накъса тежките лимузини до 60 км/ч."Готов съм да се обзаложа че това няма как да стане, лошото е че не те познавам и няма как да го тестваме...
  • #26
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не знам за корса, но съм виждал нещо подобно между предната 7-*** серия и сивик модел 1992. Светна зелено и бавареца зверски завъртя гуми, докато хондичката тихо и бързо го дръпна поне 30-на метра. После тежкия *** я мина, ама много над 60 км/ч. и хората се разбягаха от пешеходните пътеки. Трагедия!
  • #25
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ами всяка "стокова"(баси селкия израз) корса с мотор 1.4 и нагоре ще накъса тежките лимузини до 60 км/ч.
  • #24
    пора ( преди 10 години )
    Абе каква корсичка, какви 5 лева! Пак казвам - старите 500 и 600 до 100 ги взимат за под 6 сек, новите са с 1-2 секунди надолу - коя стокова корса набира толкова бързо? Тука говорим за коли над 300 коня. И хванете покарайте една 'тромава' S класа и тогава говорете колко е бавна...
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    Не знам, аз съм виждал корсичка да дърпа на светофар S500 с лекота. Ясно е, че до 100 км/ч няма шанс, но 1-ва, 2-ра, 3-та и мерджана още не може да се развърти да превключи автоматика, колкото и да му "мачкат" газта.
  • #22
    пора ( преди 10 години )
    До expertТИ луд ли си или на такъв се правиш - всяка по нова S-класа и 500 и 600 от 91-ва насам ще те изядат на светофара!!
fallback
Последни