fallback

Електрическата зора на Mercedes

Компанията подгрява премиерата на C-Class с малко история

В навечерието на премиерата на напълно новото поколение C-Class, компанията производител Mercedes предлага поглед към историята и иновациите на този модел, акцентирайки върху два електрически прототипа от 90-те години на миналия век.Предшественикът на C-Class - Mercedes 190, е един от пионерите в областта на електрическото задвижване. Въпреки че моделът е известен с бензиновите и дизелови двигатели, които използва, той е разработван и в напълно електрически вариант. През 1991 година на изложението в Женева Mercedes представя 190 E Elektro. Това е прототип, оборудван с високотехнологичните за онова време натрий-никел-хлоридни батерии, които захранват два електрически двигателя с обща мощност 44 к.с. Автономният пробег на 190 E Elektro е само 110 км., масата му достига 1400 килограма, а багажник почти липсва, но въпреки това моделът е спряган като новатор в областта.Германските инженери се амбицират от успеха на този прототип и две години по-късно - през 1993 във Франкфурт, представят подобрен модел.Той разчита на асинхронен електрически мотор с мощност 48 к.с., а голямата новост са високо-енергийните батерии ZEBRA. Те доставят аналогичен автономен пробег - 110 км, но са далеч по-компактни и са позиционирани така, че да не отнемат от пространството в колата. В резултат от нововъведенията електрическият прототип има аналогичен багажник със стандартните версии на Mercedes C-Class, разчитащи на двигател с вътрешно горене.От Mercedes споделят, че тези модели поставят началото на ера от иновации, които се използват във всички следващи автомобили на марката. А това най-вероятно означава, че новото поколение C-Class ще бъде налично и като електромобил. Предварителните информации предвиждат такъв модел, като се очаква той да се появи около година след премиерата на модела. Представянето ще се състои в Детройт през януари, а първата официалната информация очакваме още този понеделник.Новото поколение C-ClassСнимки: Mercedes  

Тагове: mercedes c-class
fallback
  • #16
    Мерцедес фен ( преди 10 години )
    Не беше заради пепелниците. Нито пуша, нито семки чопля. Първо харесвах бензиновите, после се влюбих в дизела. И когато ми се намираха парички го сменях с по-запазен. И така към 15 години. Сега имам по-съвременна кола, но съм си оставил един 300ТД от 1995. Купих го от първи собственик и е на 240 000 км.
  • #15
    Пора ( преди 10 години )
    Мерцедес фен, точно 124-ката имах в предвид, не 190-ката (моя грешка)...
  • #14
    Зигмунд Фройд ( преди 10 години )
    Мерцедес фенСлед като са най-здравите модели, защо си по няколко? Пепелниците им ли се пълнеха, та ги сменяше?
  • #13
    Мерцедес фен ( преди 10 години )
    Извинявам се, забравих 123-ката. Също велик автомобил.
  • #12
    Сашо ( преди 10 години )
    Не мисля, че сайтът е виновен за умствената импотентност на някои от пишещите тук.
  • #11
    до Манук ( преди 10 години )
    Караницата Япония - Германия се подклажда от смешни сайтове като ***, за да може да им се чете мизерния сайт, поддържайки форума активен.
  • #10
    Мерцедес фен ( преди 10 години )
    До Пора - С извинение ще си позволя да те коригирам. Най-здравият автомобил за всички времена е 124-ката. 190 е веднага след това. Имал съм по няколко екземпляра и от двата модела.
  • #9
    Манук ( преди 10 години )
    Мерцедес са еталон в автомобилостроенето. Открай време и мисля, че още дълго ще бъдат. Не разбирам това заяждане немски / японски автомобили. И едните, и другите са добри. Каквато ви харесва, такава карайте, стига да можете да си позволите, разбира се ...
  • #8
    milen ( преди 10 години )
    otkriha toplata voda haha toyota gi proizvejda i prodava ot 1997g
  • #7
    НИСАНСКИ ( преди 10 години )
    190 е уникална де отвсякъде...Нисан лииф най продаваната елкола са вече пред станции вкъщи и офиса с цел намаляване на консумацията на ток ...добре за потребителите
fallback
Последни