IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото купе на Lexus предизвиква BMW M4

Модификацията RC F ще разчита на V8 мотор с мощност 455 к.с.

Новото купе на Lexus предизвиква BMW M4

Създаденото като съперник на BMW 4-Series и Audi A5 ново купе Lexus RC ще разполага и с "напомпана" модификация, носеща буквата F. Първото изображение на спортната модификация, която ще бъде показана през януари, бе публикувано в интернет от компанията производител.
Новото купе на Lexus предизвиква BMW M4
На единствената до момента фотография на новия модел се вижда предния калник с прилежащия към него въздухозаборник, както и 19-цоловите джанти от лека сплав, скриващи зад себе си мощните спирачни механизми марка Brembo. Вижда се и нископрофилната гума Michelin Pilot Sport PS2.

Според информация на изданието WorldCarFans, под капака на Lexus RC F ще бъде разположен 5.0-литров бензинов V8 двигател с мощност 455 к.с. и максимален въртящ момент от 543 Нм. А това би трябвало да бъде достатъчно, за да конкурира автомобили от калибъра на Audi RS5, BMW M4 и Mercedes-Benz C63 AMG.

Премиерата на модела ще се състои на изложението в Детройт през януари 2014 г.

Серийната версия на Lexus RC бе показана на автосалона в Токио през ноември. Дължината модела е 4693 мм, широчината - 1838 мм, височината - 1394 мм, а междуосието достига 2730 мм. Моделът се предлага в две версии - с бензинов мотор и с хибриден агрегат. RC 350 разчита на V6 с обем 3.5 литра, а хибридът - на 2.5 литров бензинов двигател и електромотор.

Снимка: Lexus

Тагове: Lexus RC F
0 от 500
  • #16
    23 rate up comment 4 rate down comment
    Дошо до Germany ( преди 12 години )
    Аз лично мразя двойния *** понеже е дериват на СОЦваген,с 75% взаимозаменяеми части с Шкода със супер надути цени, традиционно ниско качество, големи претенции но същевременно е цялостно конструктивно сбъркан и дефектен автомобил.Мога да пиша и още, но надявам се това отговаря до голяма степен на въпроса ти.
  • #15
    23 rate up comment 7 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    между другото що мразите ауди толкова.некъв кръстоносен поход ли е що ли.и ква е целта.има ли такава.или нямате отговори и еи така.
  • #14
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Germany ( преди 12 години )
    стига ми ползвахте името бре.
  • #13
    29 rate up comment 3 rate down comment
    NQMA DA ZABRAVIM ( преди 12 години )
    Тойота приус е по-надеждна от порше в Германия!
  • #12
    27 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 12 години )
    Какво беше това Вейрон? Онова недоразумение дето ВАГ губят по 4 милиона на продадена бройка ли? Такова финансово харакири само сенилен старец като дедо Пиех барбар с шефа на борда на директорите детегледачката по образование Урсула Пиех могат да сътворят. А пък малиумните фенчета дето пеят дитирамби за него са направо патологичен случай.
  • #11
    28 rate up comment 1 rate down comment
    muhaha ( преди 12 години )
    Стига го пробутва този вейрон, вече не е най бързият автомобил. Агера го взима като малка гара.
  • #10
    22 rate up comment 0 rate down comment
    porshe ybiva ( преди 12 години )
    Doug DeMuro, a former manager at Porsche Cars North America and friend of Jalopnik loves the Carrera GT, but still believes it's incredibly dangerous:
  • #9
    20 rate up comment 0 rate down comment
    gt porshe bokluka ( преди 12 години )
    Earlier this year, Rohrl said, the engineering team was about to cancel a day's testing at the famous Nurburgring circuit because of wet weather. But, Rohrl said, when he insisted the car had to be tested in slippery conditions, he discovered the car's daunting performance."I came back into the pits and I was white," Rohrl said. "I immediately said to the engineers that we need one button for the wet and one button for the dry", referring to the need for a traction control switch.
  • #8
    19 rate up comment 0 rate down comment
    porshe li e ili kovc ( преди 12 години )
    Porsche's famed test driver Walter Rohrl was scared of it. A former manager at Porsche has called the CGT "the most dangerous car on the road." And IndyCar driver and Carrera GT owner Graham Rahal says it "needs respect." This is not a car to mess with, and two people paid the ultimate price this weekend.
  • #7
    17 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Явно оризарчетата са напълнили пръдливите немски мазни *** с ориз.Много се оплакват оризарчета че пак оризарчета.Немците от 200 години им го начукват в задния двор кой където ги свари.Явно се изпускат като вървят по улицата.