fallback

Най-новите клиенти на Euro NCAP

11 преминаха през изпитанията, само 6 получиха максимален резултат

Европейската независима организация Euro NCAP разкри резултатите на нови 11 автомобила, излезли на пазара през тази година. Това са BMW i3, Ford EcoSport, Ford Tourneo Connect, Infiniti Q50, Maserati Ghibli, Mazda 3, Mercedes-Benz Citan, Mitsubishi Outlander PHEV, Nissan Note, Peugeot 308 и VW T5.  Тестовете показват, че едва 6 от изпитаните нови коли са успели да покрият изискванията за максималните 5 звездички. При останалите резултатът е 4 звездички. Две от колите имат електрическо задвижване - BMW i3 и Mitsubishi Outlander PHEV, а фургонът Mercedes-Benz Citan, който е общ проект на Daimler и Renault-Nissan, се яви на поправителен, след като при първите изпитания регистрира едва 3 звездички. Отличниците в теста на Euro NCAP са Ford Tourneo Connect, Infiniti Q50, Maserati Ghibli, Mazda 3, Mitsubishi Outlander PHEV и Peugeot 308, които покриват изискванията на организацията във всички четири изпитания: защита на възрастни в купето, защита на деца в купето, защита на пешеходци и системи за сигурност. С 4 звездички от теста си тръгват BMW i3, Ford EcoSport, Mercedes-Benz Citan, Nissan Note и VW T5. Най-голяма изненада тук поднася електрическата кола на BMW. Моделът разполага с богато количество от здравия и лек материал карбон, но въпреки това регистрира резултат от 86% в категорията за защита на възрастни в купето. Оценките за защита на пешеходци и системи за сигурност също не са на високо ниво - съответно 57 и 55 процента. За слабата оценка в категорията за електронни помощници основна заслуга има липсата на алармираща система при незакопчан предпазен колан на задните места. При Mercedes-Benz Citan резултатът също не е отличен, но все пак е далеч по-добър, от регистрирания по-рано тази година. Тогава моделът записа 74% за защита на възрастни, 69% за защита на деца, 56% за защита на пешеходци и едва 33% за системи за сигурност. Подробности вижте в таблицата Припомняме, че автомобилите се подлагат краш-тестове, при които се блъскат челно, странично и отзад. В купетата им се поставят четири манекена - два на възрастни отпред и два на деца отзад. През 2013 година изпитанията са по-строги, като изискват колите да имат система за автоматично аварийно спиране. В противен случай максималната оценка, която могат да получат е 4 звездички.Снимки: Euro NCAPОще тестове на Euro NCAP

fallback
  • #15
    Wane ( преди 11 години )
    @бъчваряОсвен, че са опасни за себе си, хората на задната седалка, които нямат колан при евентуална катастрофа за опасни и за предностоящите. Аз лично карам кола от 2005 и още от тогава, карам всички в колата да са с колани.
  • #14
    бъчваря ( преди 11 години )
    Жалко, че моята има сигнализация за колани само отпред. Писна ми да съм на нокти, докато возя някой отзад. Никой не иска да слага колан, а пък аз не искам да плащам глоби и недай си боже да изплащам някой човешки живот. Всъщност, много се радвам, че имам сигнализация за коланите поне отпред. така тариката до мен ще неще, винаги си слага колана, та ми е мирна главата.
  • #13
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    oh, mi kvo da vi kaja, ot kolite s 5 zvezdi4ki samo mazda 3 e gotina i dostupna...i sigurna!vie si karaite premiumi...toi ZIL-a debne!
  • #12
    ККК ( преди 11 години )
    За липса на аларма за колан, аз давам бонус то4ки! Не сме *** и всеки сам си решава, а никой не си купува кола, за да го дразни!
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не се ли пазите сами, никакви звездички не могат да ви опазят. Този тест изследва сблтсъка в 3 основни ситуации на ПТП. В останалите 999 999 999 ситуации няма нищо сигурно. Справка: вижте клипчето на оня *** с ладата в русия който изпреварваше отдясно и се завартя и последва сблъсък с рикошет, ладата стана на кайма, оня си излезе поуплашен, ама жив и здрав. По гарфа сигурност на пътниците в купето трябва не 5 , а 15 звезди да и дадат на ладата в този случай.
  • #10
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Тесла го няма в този тест но скоро имаше новина че са се справили отлично за това ги давам за пример. Все пак това си е електричка както и БМВ-то.
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    Фолсвагона пак на дъното. Поредното доказателство колко изпаднала фирмичка са тия ояли се вурстове. Ама така е, когато шеф на борда на дизеркторие е детегледачка с начално образование.. резултатите не закъсняват.
  • #8
    ясно ( преди 11 години )
    то инфините е ясно ама вижте МАЗЕРАТИ баси тия са живи...тва сигурно един фар струва 4000 евро а
  • #7
    груди ( преди 11 години )
    А VAG дори не си допускат ковчезите до тоя тест, щото всичкизнаят колко трагични ще са резултатите.
  • #6
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Тесла е с най-висока оценка а БМВ изостават.
fallback
Последни