fallback

Годината на Skoda

Чешката марка стартира моделна офанзива, резултатите не закъсняха

За кратък период от време чешката марка Skoda поднови почти всички свои модели. Целта бе една - увеличаване на продажбите, като резултатите не закъсняха. Rapid Spaceback при представяне пред журналисти. Снимка: Skoda Моделната офанзива на чехите стартира с пускането на ситикара Citigo и възродения Rapid, с които бе демонстрирана и новата корпоративната идентичност на марката. След тях бяха представени новите Octavia, Octavia RS и Octavia Combi, флагмана Superb, Rapid Spaceback и проходимия Yeti. Така само за една година Skoda пусна цели 6 нови или обновени модела. "Сборът от цифрите на числото 2013 е точно 6, затова ние ще подновим 6 наши модела", заявиха от компанията в края на миналата година. Новата гама модели на Skoda вече дава резултати. Продажбите на марката през октомври отбелязват стабилен ръст, като достигат рекордни стойности. На световните пазари са реализирани 83 800 автомобила, което е със 7.5% повече в сравнение с октомври миналата година. Само в Европа са реализирани 55 700 коли на марката (+13.7%), а 12 100 от тях са закупени в Германия (+23.5%). Най-продаваният модел на Skoda през изминалия месец е Octavia (34 200 / +0.6%), след което се подреждат Fabia с 15 500 единици, Superb с 9100, Yeti със 7200, Roomster, Rapid и Citigo. Целта на чешката марка е удвояване на продажбите до 2018 година.

Тагове:
fallback
  • #3
    Ъ ( преди 10 години )
    Румстър се продава добре определено. И още по-определено няма да спре да се продава! В тази визия до края на 2014, от 15-та нов модел!
  • #2
    Дошо ( преди 10 години )
    Ето на това му викам аз кола, а не онези японски *** дето много ги хвалят...
  • #1
    RRE ( преди 10 години )
    И как точно Roomster има добри продажби, след като имаше новина тук, че вече е спряна от производство поради СЛАБИ ПРОДАЖБИ....???????? Или казваш давай да хвалим наред, а истината е друго нещо.
fallback
Последни