fallback

Mercedes води пред BMW в Америка

Основен двигател на продажбите през октомври е достъпния CLA

Снимка: ReutersПрез първия пълен месец на продажби в САЩ на модела CLA на Mercedes-Benz, струващ 29 900 долара, са продадени общо 4895 бр., предаде Bloomberg. Така компанията увеличи продажбите си с 25% през октомври и поведе пред BMW на пазара на луксозни автомобили в страната. Общите продажби на Mercedes за периода са се увеличили до 30 069 автомобила, като продажбите на E-Class са нараснали с 23% на годишна база. За същия месец конкурентната BMW е продала 27 574 автомобили, което е ръст с 4,2% спрямо октомври миналата година. CLA, който е най-евтиният модел на Mercedes в САЩ, е помогнал на компанията да увеличи преднината си пред BMW до 4986 автомобила спрямо 2491 през септември. В момента съотношението е 245 125 към 240 139 продадени коли. През октомври продажбите на BMW бяха подсилени от седаните 5-Series, където компанията отчете увеличение с 19%, а при X1 бе регистриран скок със 60%. Данните не включват вановете и марките Smart и Mini, които не се водят за луксозни автомобили. Статутът на BMW на лидер за 2012 г. е базиран на отчетени продажби. По регистрации води Mercedes, според данни на компанията R.L. Polk & Co. Към края на юни собствениците са регистрирали 141 724 нови автомобила BMW в САЩ спрямо 134 326 за Mercedes. Lexus на Toyota Motor Corp., която бе най-продаваната луксозна марка в САЩ в продължение на 11 поредни години до 2010 г., отчете ръст на продажбите с 14% за октомври. Общо са продадени 22 719 автомобила, като за годината е налице ръст с 12% до 213 479 бр. Cadillac на General Motors регистрира увеличение на продажбите с 9,5% до 14 792 бр. на фона на търсенето на новите седани ATS и XTS. За годината продажбите на Cadillac са нараснали с 27% до 148 206 автомобила. Продажбите на Audi в САЩ се покачват с 11% до 13 001 бр. Фирмата-производител Volkswagen отчита рекордни продажби от 34 месеца насам. През октомври тя регистрира 39% ръст на продажбите на Q5 и 11% увеличение при седана A4. Продажбите от началото на годината са скочили с 13% до 127 412 автомобила. Още новини за пазара на автомобили четете в Investor.bg

Тагове:
fallback
  • #9
    Cenitell ( преди 11 години )
    При Лексус се извършва пълна промяна на дизайна и приемането на нов,общ разпознавателен за марката.Затова "изчакването" привършва и продажбите ще си заемат обичайното -во място.
  • #8
    fan ( преди 11 години )
    Напълно съм съгласен с долното мнение. И Legend наистина е страхотна кола, тя и за това струва колкото хубава Е-класа, но може да има претенции, защото е направена както трябва.
  • #7
    до Дошо ( преди 11 години )
    А бе ти така и не разбра,че японски премиум автомобили няма!Дериватът на Тойота правен в САЩ по "изтънченият" вкус на американците с малко повече хром не е премиум. Единствено Хонда Легенд донякъде има качествата да бъде премиум,и то защото се доближава до "философията" на немските марки Мерцедес,БМВ и Ауди.
  • #6
    .. ( преди 11 години )
    Само някой *** човек който няма способността да мисли може да сравнява Мерцедес с Лексус
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    Дошо, то ако не е Китай, никой не е за никъде. По съшщата логика, ако не е САЩ, Лексус не е за никъде и половина. И в япония знаят че е по престижно да караш Мерцедес, купуват ги повече от лексусчетата.
  • #4
    zap ( преди 11 години )
    Бъркаш, Китай е фактор, но и японците продават много там. Да убедиш китаец да си купи скъпа кола е мноооого сложна задача. А агресивната кампания срещу другите марки, никой клиент няма да си купи кола, защото е видял реклама или събитие в което някоя марка плюе друга марка. Просто немците са по-добри в маркетинга от японците. И опоскани модификации, хайде моля ти се, точно в Щатите... Факт е че там пазара е най-интересен, всички големи имат заводи там.
  • #3
    до Дошо ( преди 11 години )
    Като говорим за факти виж цифрите - колко Ауди продават в Китай. Ще ти кажа - 20 % от общата им продукция.
  • #2
    zap ( преди 11 години )
    Нали прочете, ясно е кой какво продава. Лидера по продажби за толкова много години губи пазарен дял в Щатите. Защо? Мита за високите технологии на приемлива цена си отива.Не съм фен на Ауди, даже никак, но по отношение на маркетинга са успяли да убедят половината свят и половин китай,да си купуват колите им.
  • #1
    До сошо ( преди 11 години )
    Ако забелязваш, по важна е тенденцията-след 11 год доминация вече две поредни деривата на Тойота не е пръв. А преди 10 на години Ауди беше екзотика в САЩ и се продаваха едни стари модификации на С4 под обозначението Ауди5000 и малко V8. А днес вече са достигнали 50% от продажбите на Лексус.След още 5-10 год няма да е изненада и Ауди да изпревари Лексус подобно на Мерседес и БМВ.
fallback
Последни