fallback

Hyundai Genesis идва в Европа

Седанът атакува немските премиум съперници

Hyundai ще предложи второто поколение на седана Genesis и в Европа. Това съобщава Autonews, като уточнява, че премиерата на модела ще се състои преди края на тази година. Hyundai има големи планове за новото поколение Genesis, с което моделът ще направи дебют на Стария континент. Тук той ще трябва да се конкурира с германската тройка Audi, BMW и Mercedes, което няма да бъде никак лека задача. Седанът Genesis обаче ще има още една важна роля - да излъска имиджа на Hyundai в Европа. "Новият Hyundai Genesis ще играе ключова роля за подобряване на разпознаваемостта и имиджа на нашата марка", споделят от компанията пред Autonews, като допълват, че моделът е само част от пъзела за популяризиране на марката. Луксозният автомобил ще се появи на родния си пазар още преди края на тази година, а леко преработената негова версия, предназначена специално за Европа, ще бъде представена през март на изложението в Женева. За да бъде конкурентен на германските седани, Hyundai Genesis ще получи опционалната система за задвижване на четирите колела “Hyundai Traction” (HTRAC). Стандартното задвижване е към задните колела, а сред двигателите очакваме преработени версии на бензиновите 3.8 V6 Lambda и 5.0 V8 Tau. Трансмисията за тях е автоматична с 8 степени, като е повече от вероятно да бъде предложен и модел с мощен дизелов двигател. Официални изображения на Hyundai Genesis. Снимки: Hyundai

fallback
  • #14
    :) ( преди 11 години )
    Даа,да не говорим,че още 1903г има автомобил 4х4. Това ми напомня и на друга немска пропаганда - за олекотената алуминиева конструкция в премиум класа. Ягуар първи направиха такъв автомобил,но ест не парадираха,след това Ауди си приписаха тази заслуга с А8. Абе кажи речи Ауди си е VW,с по-висока цена и май само хубави фарове правят. Двата други немски премиум гиганта са доста по-напред с материала...
  • #13
    Nev ( преди 11 години )
    Легендарното А1 куатро на Ауди беше толкова известно защото нямаше сериозен аналог сред европейските брандове тогава, през 1980 . Инъче Субару произвеждаха серийно коли с четворно задвижване почти 10 години преди Ауди, ама не ги слагаме сред премиумите заради това. Колкото до великото рали куатро се представи добре една година и след това дойде Ланчия и им завря великото инжинерство да не казвам къде!
  • #12
    Дошо ( преди 11 години )
    Легени искаш да кажеш.Думата легенда има друго значение
  • #11
    Nev ( преди 11 години )
    Имаха едно Ауди 100 и това им беше нещото, което най-много можеше да мине към премиумите. Не бъркай някакво 4-но задвижване и по-голям двикател че прави автомобила премиум и му предава класа...
  • #10
    до Nev/Дошо/ ( преди 11 години )
    "Te щото Алуди голям премиум бяха пред 20-ина години, няма що! Я някой да ми каже кои бяха на Ауди премиум моделите преди и около 1990 г например, че нещо не се сещам?"Audi V8,Дошо! Ако си бил роден тогава,или си пазпознавал марките,сигурно си спомняш как се обръщаха след него.Осем цилиндров двигател,серийно Quatrro - тогава нито Mercedes S,нито BMW 7,нито Jaguar предлагаха подобна комбинация.
  • #9
    cowboy ( преди 11 години )
    Citroen XM е по-хубав и от немските седани и от този хюндай.
  • #8
    Nev ( преди 11 години )
    Te щото Алуди голям премиум бяха пред 20-ина години, няма що! Я някой да ми каже кои бяха на Ауди премиум моделите преди и около 1990 г например, че нещо не се сещам? Всеким е тръгнал от някъде и ако има някой, който има потенциал да напредне, та дори и да стане след години сериозен играч, то Хюндай е такъв кандидат, до сега поне го доказват доста добре!
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    Убеден съм , че няма да има продажби този модел в Европа. Наистина е по-добре да пуснат среден ван, в класа на Zafira, предполагам като номерация ix30. Това ще се продава в пъти по-добре от този Генезис.
  • #6
    :) ( преди 11 години )
    Според мен ще сгрешат. Колкото и да са качествени колите им, стане ли дума за големия среден клас (А6) и големия клас (А8), тях ги купуват хора с пари и избират германски модели. Хюндай правят голяма грешка, че нямат съвременни MPV модели. Виж там спокойно ще утрепят френските фирми и средняците Опел и Форд. Това им е играта.
  • #5
    RRW ( преди 11 години )
    Този хюндай е в класа на 5-та серия и Е-класата. Сто тъпотии изписани по-долу, без "капацитетите" да се запитат в кой сегмент е този модел. Ами прости секънд хендери. Какво да очакваш.
fallback
Последни