fallback

Тоуота отново е най-скъпата автомобилна марка

В класацията на Interbrand за първи път попадна Chеvrolet

Тoyota отново е най-скъпата автомобилна марка, сочи изследване на консултантската компания Interbrand. Според резултатите стойността на японския бранд към момента е $35,346 млрд.Зад Toyota, която заема 10-то място в общото класиране на всички търговски марки, място са намерили Mercedes-Benz (11-а позиция, $31,094 млрд.) и BMW (12-а позиция, $31,839 млрд.). В топ 100 са попаднали общо 13 автомобилни производители, като сред тях за първи път намира място Chevrolet (89-о място $4,578 млрд.). Ето и пълният списък с най-скъпите автомобилни компании за 2013 г.През миналата година в рейтинга на Interbrand отново на първо място бе Тоyota, а втори и трети се наредиха съответно Mercedes-Benz и BMW. Тогава в първата стотица влязоха 12 автомобилни производителя. 

Тагове: Interbrand
fallback
  • #15
    до BMW Driver ( преди 11 години )
    Прав си брат мадамите много се радват на БМВ и аз съм забелязал това.
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    A che Lexus podrazdelenie na toyota ne go li znaehte, che samo pitate. Tova e stoinosta na firmata, a ne klasaciq za nai-skup, luksozen ili nai-dobur avtomobil
  • #13
    BMW Driver ( преди 11 години )
    Боли ме мен колко струва марката, нали като кача някоя мацка в БМВто ми и и се навляжняват очичките и почва секси да примигва и ми казва, ама ти каваш БМВ.... Когато една жена каже същото за някоя пластмасова тойотка ми се обадете!
  • #12
    бавареца ( преди 11 години )
    но като стана дума за БМВ - компанията е доста по малка от тойота - струва около 4 пъти по малко. а марката и е почти колкото на тойота - значи добре се справят баварците. и отделно - двете баварски марки струват повече от тойота. стига да знаеш кои са те и да можеш да събираш. хаха
  • #11
    бавареца ( преди 11 години )
    ако бмв бе на 1во място - аз пак щях да напиша същото, а глупаците щаха да си останеш същите ***
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    абсолютно си прав баварец. Цената на бранда е нещо супер субективно. Примерно ако Тойота реши да си продаде емблемата на някой който иска да я окачва на колите си едва ли този някой ще брои 33 милиарда долара. Виж ако я продаде със заводите си, да! Но в случая става въпрос само за емблемата.
  • #9
    бавареца ( преди 11 години )
    някой тук изобщо наясно ли е за какво е тая класация. някви си оценили цената намарката. т.е. оценили са нещо дето ни се купува ни се продава... пълна безмислица , но затова пък колкото искаш *** коментари
  • #8
    speedart ( преди 11 години )
    И пред Нисан...добре добре харесва ми
  • #7
    speedart ( преди 11 години )
    Абе Доше не можем всеки месец , от вас не остават свободни места...
  • #6
    aguri ( преди 11 години )
    Карайте си японските пластмасарки, направени от претопени кофички кисело мляко.Пък на нас да ни е гадно с германските втори цигулки.ХОХОХО
fallback
Последни