fallback

BMW разкри подробности около M4

Край на атмосферното пълнене: двигателят вече е 3.0 литра с два турбокомпресора

BMW изнесе подробна информация за M4 Coupe/Cabriolet и M3 Sedan, чиято премиера предстои до няколко месеца, пише британското издание Autocar. От нея става ясно, че трите автомобила ще се задвижват от нов 3.0-литров шестцилиндров редови двигател с туин-турбо система. Той идва на мястото на предишния 4.0-литров атмосферен V8, който ще бъде спрян от производство.Въпреки по-малкия с 25% работен обем, новият двигател генерира 430 к.с., което е с 10 к.с. повече от своя предшественик. Освен това, моторът е с около 15 кг по-лек, благодарение на алуминиевия си блок, кованите бутала и коляновия вал, както и липсващите цилиндрови ризи, които са заменени от специално покритие на цилиндрите. От компанията не конкретизират нищо за въртящия момент на колата, но загатват, че той ще бъде "значително над 500 Нм". Същото важи и за ускорението от 0 до 100 км/ч, за което се предполага, че ще бъде около 4.5 секунди (4.8 секунди при предишната Е92 M3 версия).BMW M4 ще тежи около 1500 кг (80 кг по-малко), което е постигнато с използването на много панели от усилена с карбон пластмаса, карбонов карданен вал, както и много алуминий. На по-късен етап се очаква появата на хардкор CSL версия, която ще има спартански интериор и ще бъде ориентирана към най-запалените фенове. Нейното тегло се очаква да не надхвърля 1400 кг.Задвижването ще бъде задно и ще се осигурява от стандартна 6-скоростна ZF механична трансмисия, като срещу доплащане ще се предлага 7-степенен автоматик, доставен от Getrag.Германците твърдят, че са подобрили значително и икономичността на колата. В сравнение със своя атмосферен предшественик, новият двигател ще осигурява среден разход от около 8 л/100 км, а вредните емисии ще бъдат ограничени до 200 г/км, което е с 90 г/км по-малко.Снимка: BimmerPost

Тагове: BMW M4 m power
fallback
  • #7
    Wow ( преди 12 години )
    А дано да си прав, че това което се пише е леко казано нелепо с тая малка разлика на мощността и ускорението. За външния вид нямам забележки уникална визия, безспорно!
  • #6
    издишате-е--ее ( преди 12 години )
    Първоначално се говореше, че новият 6-цилиндров 3-литров двигател, който се очаква да бъде с три турбокомпресора, ще разполага с малко повече от 420 кс. Толкова, колкото имаше досегашният високооборотен атмосферен V8 с 4 литра работен обем, който отива в пенсия. Днес обаче се появиха данни, според които в Мюнхен са достигнали близо 500 кс и 700 Нм въртящ момент в последния стадий от разработването на новия турбо "шестак".
  • #5
    Ъ ( преди 12 години )
    RRE e SSG - super stupid guy(последното е умишлено двусмислено) :)))
  • #4
    RRE ( преди 12 години )
    Auuu ne dumai.Ti mnogo li si zapoznat s razrabotkite na ZF.Ako ne be6e top gear sigurno niama6e da znae6 kolko gumi imat avtomobilite
  • #3
    ??? ( преди 12 години )
    Е нали седана щеше да е с атмосферен....!!Жалко!
  • #2
    Анонимен ( преди 12 години )
    RRE, един път адекватно мнение можеш ли да напишеш?!
  • #1
    RRE ( преди 12 години )
    ZF i ra4ni li praviat?.Misleh,4e sa se spicializirali samo pri avtomaticite
fallback
Последни