fallback

Българи направиха Trabant RS с 220 к.с.

Машината на тунинг-ателието Kokonja разчита на двигател от Fiat Coupe

Времето на народния автомобил от ГДР - Trabant, отдавна отмина, но той все още има много фенове. Изданието Autoevolution разкрива поредния проект за тунинговане на легендарния автомобил. Интересното е, че той е дело на българско ателие, носещо забавното име Kokonja.Проектът на българите носи името Trabant RS, като разчита на двигател от Fiat Coupe с мощност 220 к.с. А това е с около 10 пъти повече от първото поколение на модела. То се оборудва с двигател с обем 0.5 литра и мощност 18 к.с., като малко по-късно той "нараства" до 0.6 литра и 26 к.с.Не се уточнява обаче колко по-тежък е "българския" Trabant. Заводската версия на машината тежи само 600 кг., като според информация дори намесата на хората от Kokonja едва ли е увеличила значително това тегло. В същото време обаче автомобилът може да се похвали с впечатляващо съотношение "маса-мощност".Полученият Trabant RS е оборудван със спирачна система Brembo и спортно окачване. Доработен е и външният вид на автомобила - той е боядисан в ярко синьо и е оборудван с големи джанти. В салона, който е изцяло променен, има кожа и алкантара. Не съобщава колко време и средства е погълнал този проект. Не е ясно и за кой е правен той. От видеото обаче се вижда пернишки регистрационен номер.Снимки: Kokonja. Видео: Ventix / YouTube

Тагове: trabant rs kokonja
fallback
  • #12
    ...Цитирам: ( преди 10 години )
    Извършили сме тотална промяна на интериора сменено е таблото, централната конзола е преработена от нас, направихме си матрица. Салонът е от телешка кожа за автомобилни приложения. Тя е комбинирана с предимно черна алкантара с акцент от сини шевове на таблото, тавана и корите на вратите, сподели с нас Георги Киров, собственик на KoKonja. Агенция Speed-Press
  • #11
    ...Цитирам: ( преди 10 години )
    Става въпрос за почти осемгодишно хоби на клиент на KoKonja, като автомобилът е дошъл при тунерите инженерно завършен със сменени двигател и трансмисия. Силовият агрегат е 4-тактов, но засега нямаме информация какъв е. Знае се само, че не е от Audi, както първоначално бяхме решили, предвид индекса RS, добавен към името на палавото Траби.
  • #10
    ...Цитирам: ( преди 10 години )
    Преди време българското ателие за преработване на автомобили KoKonja (припомняме, че името идва от колко коня) беше обявило, че се захваща с една от емблемите на социалистическото автомобилостроене уж картонения Trabant (всъщност от дуроласт). Проектът е напълно готов и веднага привлече нашето внимание.
  • #9
    Трабант ( преди 10 години )
    Даниел Иванов - Сиромаха отдавна има бърз трабант и наказва по драг състезанията :)http://***.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1459291
  • #8
    aman ( преди 10 години )
    ne te razbiram Anonimni bratko!
  • #7
    Kraken ( преди 10 години )
    Страхотна работа!Поздравления!И все пак си личи ,че е от Перник.Бутоните за ел.стъкла монтирани под уредите (2 и 3 снимка) са от VW.
  • #6
    Пурко ( преди 10 години )
    Мини Купър ряпа да яде!
  • #5
    Анонимен ( преди 10 години )
    Леле, това кога съм го гледал, още преди месеци беше...Алоуу, аутомедия дайте по сериозно и по навреме!
  • #4
    Алекс ( преди 10 години )
    ОК,супер е, но така губи първото място за най-дълъг автомобил - 100 метра с пушека.
  • #3
    Анонимен ( преди 10 години )
    На тяхно място бих оставил Трабантчето на външен вид оригинално :D Така на светофара изненадата за останалите хора ще е двойна!
fallback
Последни