IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford произведе двумилионния EcoBoost двигател

До края на годината почти 80% от моделите на компанията ще се предлагат с такъв мотор

Ford произведе двумилионния EcoBoost двигател
Ford отпразнува производството на двумилионния двигател от своето екологично семейство EcoBoost, съобщиха от централата на компанията.
 Ford произведе двумилионния EcoBoost двигател
Важният крайъгълен камък в историята на компанията е достигнат само три години след представянето на екологичната серия EcoBoost през 2009 г. В момента американската компания произвежда по повече от 100 000 агрегата от този тип месечно. За сравнение, през миналата година капацитетът е бил ограничен до 65 000 единици.
 
Двумилионният EcoBoost двигател има 2.0 литра работен обем и е монтиран в американската версия на Ford Kuga, която е позната под името Еscape. От Ford уточняват, че до края на 2013 г. почти 80% от международните им модели ще се предлагат с EcoBoost двигател.

EcoBoost семейството се състои от разнообразни агрегати: от трицилиндровия 1.0, през четирицилиндровите 1.6 и 2.0, до големия 3.5 V6. 

Снимка: Ford
Тагове: ecoboost Ford
0 от 500
  • #10
    18 rate up comment 1 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Ами ограмоти се пак за гарнитурата. Имаше пукнатини, но точно заради прегоряла гарнитура. Нищо ново под слънцето. А Форд от няколко години вече не си сътрудничат с Пежо. Аз за счупен бензинов мотор на Форд не съм чувал. Не знам откъде четете тия приказки. Ако нещо може да се счупи на Форд, то това са най-вече някои пластмасови детайли по купето. Какво да се прави, гастарбайтерите в Кьолн не си поплюват.
  • #9
    18 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какви дизели на Пежо във Форд имат лоша слава!? Лоша слава имат старите дизели на форд които са си чисто техни разработки 1.6, 1.8, 2.3. И то говорим за модели от рода на ескорт, сиера и тем подобни които повечето от пишещите тук дари не са помирисвали. Какви пежа какви 5 лева!?
  • #8
    26 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Какво имали Пежо с Форд?! Е, как какво! Форд ползва дизели от Пежо не от вчера. От там и лошия имидж на дизеловите фордове. То пък като, че бензиновите са им стока, де. И двете фирми са пълен смях.
  • #7
    27 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Алооо, Бъчваря, на Пежо проблема бил в изгоряла гарнитура... опитваш се да налучкваш, но не вървиш! Износени цилиндри не е точно изгоряла гарнитура.
  • #6
    27 rate up comment 6 rate down comment
    ИТ ( преди 12 години )
    За незнаещия: Европейските заводи на Форд произвеждат ГЕРМАНСКИ коли. А това с чупенето става за лафмоабет пред кварталната шкембеджийница.
  • #5
    25 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Европейските Фордове също са немски, само името им е американско.
  • #4
    23 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    2 млн. Страдания за прекаралите се.Фолксваген е истината с турбина и дсг трансмисия. Махнете ги тези фордове за нищо не стават и много се чупят. Немското си е немско това е.
  • #3
    21 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Форд ако обичат да пуснат разкошния B-max с дизелов мотор с роботизирана кутия!
  • #2
    22 rate up comment 6 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    Че какво общо има Пежо с Форд? Пежо имат общи двигатели с БМВ. Единствено Волво ползват първо поколение Ecoboost двигатели, но скоро Форд изваждат 1.5 литровите мотори и китайците ще го духат. А повредата при Пежо бе заради прегоряла гарнитура, което може да се случи на всеки и тук дали е с турбо или без, няма значение.
  • #1
    24 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Не са надеждни тези турбо-бензини. На продължителния тест на АБ Пежо 5008 с 1.6 мотор от БМВ, след 100 хил. км. беше за ремонт- износени цилиндри и бутала, пукнати колектори и корпус на турбината. Турбо-дизелите изкарват без усилия 300 000 км.