fallback

Daimler и Renault-Nissan с още 7 съвместни проекта

Сътрудничеството между двата концерна вече ще бъде глобално

Ръководителите на концерна Daimler AG и алианса Renault-Nissan – Дитер Цетче и Карлос Госн, обявиха пред журналисти по време на автосалона във Франкфурт, че сътрудничеството между техните компании ще се разшири от 3 до 10 съвместни проекта. При това то ще прескочи пределите на Европа и ще се превърне в глобално.Едно от новите съвместни начинания е свързано със завода за производството на 4-цилиндрови бензинови мотори в американския град Дечърд. В него ще се сглобяват двигателите за новото поколение на Mercedes-Benz C-Class и за няколко модела на Infiniti (засега не се уточнява кои точно). Предприятието ще стартира работа в средата на 2014 г.Освен това немският концерн и френско-японската група ще разработят заедно напълно ново семейство 3- и 4-цилиндрови бензинови двигатели, които ще разполагат с технология за директно впръскване на горивото и турбина.Госн и Цетче потвърдиха, че следващите поколения на Smart и Reanult Twingo ще бъдат на една платформа. Производството на двуместния Smart ще стартира съвсем скоро в завода в Хамбах (Франция), докато версията с 4 места и новото Twingo ще бъдат качени на конвейра в предприятието на Renault в Ново Место (Словения).Производителите засилват и сътрудничеството си в областта на търговския транспорт. Част от него ще бъде пускането на товарния фургон Nissan NV350 Urvan на някои пазари под марката Mitsubishi Fuso, чиито права принадлежат на Daimler AG.Сред съвместните проекти на немците и френско-японския алианс досега бяха седанът Infiniti Q50, снабден с дизелов мотор на Daimler, и фургонът Mercedes-Benz Citan, който е изграден на базата на Renault Kangoo. Освен това сътрудничеството между производителите ще се пренесе и върху новия хечбек Infiniti Q30, представен на изложението във Франкфурт. Неговата серийна версия ще излезе през 2015 г., като моделът ще дели една платформа с Mercedes-Benz A-Class.Снимка: Ройтерс

Тагове: daimler ag Renault-Nissan
fallback
  • #9
    !? ( преди 11 години )
    Френско "качество" ли казваш!? В какво - вероятно в мин*етите...
  • #8
    Прометей ( преди 11 години )
    Откакто Рено и Нисан се обединиха, знаем какво се се случи с японското качество. Не че сега Мерцедес са носители на старите ценности, но се чудя как ли ще се развият нещата ако резултата е френско качество с японски комфорт и немски дизайн. Може би посредственост...
  • #7
    знаещ ( преди 11 години )
    Бавно,но сигурно МБ става зависима компания и я поглъщат.Тези общи проекти са мижи да те лажем.МБ от доста време гълтат вода и им трябва спасителна сламка.Такава се оказва Рено-Нисан.Не знам само как ще кореспондират нещата с Инфинити,защото ще се получи вътрешна конглокенция.Все пак Карлос Госн си знае работата и интереса.Не вярвам да сбърка.Прави ми впечатление,че МБ се заиграват с японци,БМВ с Тойота,а само ВАГ остават на голите бани.Сузуки ги отрязаха и единствената им надежда са китайците.
  • #6
    ... ( преди 11 години )
    Някой ако ми каже Дошо бих се обидил :Д
  • #5
    Germany ( преди 11 години )
    а,завист.не се бях сетил.доста жалко,но вероятно е така.горкия човек.става за подигравка,но какво да се прави-сам си го прави ,а както знаем каквото си направиш сам никои не може да ти направи.жалко за маика му и баща му-толкова напразни грижи и надежди.и накрая-дошо.
  • #4
    фсб ( преди 11 години )
    всички виждаме и разбираме, че колкото повече дошо храни ваг, толкова повече прозира неговата завист към този концерн и комплексите, които се опитва да избива с това отричане на една доказана на световно ниво компания. Давай дощо, забавляваш всички ни!
  • #3
    Germany ( преди 11 години )
    не че карам техен продукт,но защо мразиш така ваг.нещо лично.каква е причината.
  • #2
    Дошо ( преди 11 години )
    Немска здравина?????Както и да е, няма да се задълбочаваме.Очаквам чрез този съюз да сипят стабилно на нещастниците ВАГ
  • #1
    Анонимен ( преди 11 години )
    Бавно но сигурно се превръщат в най-големия автомобилен концерн в света. Немска здравина, японски технологии и френски комфорт, звучи като съвършения автомобил
fallback
Последни