fallback

Какви нови автомобили се търсят в Европа

Класация по марки и модели за продажбите на континента

Изследователската компания JATO Dynamics разпространи информация за продажбите на нови автомобили в Европа. Данните са разделени по марки и модели автомобили, като се отнасят за месец юли и за първите седем месеца на 2013 година. От официалната информация става ясно, че през юли пазарът на нови автомобили в Европа е показал признаци на стабилизиране. Новите регистрации на континента през месеца са се увеличили с 4.9%, което обаче се отразява незначително на продажбите за 2013 г. През първите седем месеца на годината сделките на автомобилния пазар в Европа са намалели с 5.2% спрямо същия период на предходната година. Снимка: РойтерсКакто и през предходните месеци на годината, най-популярната кола през юли е била Volkswagen Golf. Продажбите на модела нарастват с 15% в сравнение със същия период на 2012, като заслуга за това има и пускането на новото му поколение. На второ място по популярност е отново модел на Volkswagen - Polo, а челната тройка заформя Ford Fiesta. Сериозна кандидатура за място сред първите три прави новото поколение на Renault Clio, което заема четвърто място в класацията. Само за юли продажбите на френския хечбек са се увеличили с 29.5%. Двуцифрен ръст при продажбите си спрямо юли 2012 година записва и позиционираният на пето място Ford Focus. А най-голямо увеличение при търсенето се наблюдава при BMW 3-Series - ръст от 48% спрямо същия месец на миналата година. При реализациите за периода януари-юли 2013 година ръст записват само Renault Clio, BMW 3-Series и Volkswagen Golf. В класацията по марки също води Volkswagen. Най-голямата автомобилна компания в Европа отбелязва спад при продажбите си, но остава недостижим лидер със 130 554 сделки за юли и с 940 781 за първите седем месеца на годината. Далеч зад нея се нарежда Ford, следвана от Opel. Повечето от компаниите в топ 10 записват увеличение при продажбите си през юли, докато за първите седем месеца на 2013 година ръст регистрира единствено Mercedes. Що се отнася до продажбите в отделните страни на Европа, лидер е Германия с 253 146 нови регистрации през месец юли - ръст от 2.1%. За първите седем месеца на 2013 г. новите автомобили в страната са нараснали с 1 775 776 екземпляра (спад от 6.7%). Следващият по големина пазара е този на Великобритания - 162 228 продажби през юли (ръст от 12.7%) и 1 325 851 през първите седем месеца на годината (ръст от 10.3%). Трети по обем на продажбите е пазарът на Франция, където през юли са реализирани 150 218 нови автомобила (ръст от 0.9%). За периода януари-юли продажбите в страната достигат 1 081 694, което представлява спад от 9.7% спрямо същия период на 2012 г. Пазарът с най-голям ръст при продажбите на нови автомобили е този на Ирландия. През юли новите регистрации там са се увеличили с цели 163.2%, но за първите седем месеца се наблюдава спад 8.7%. На обратния полюс е Кипър, където през юли е записан спад от 35.2%, а за януари-юли - от 44.2%. България не е включена в класацията, тъй като не представя официална статистика за продажбите на нови автомобили. 

Тагове: jato dynamics
fallback
  • #26
    speedart ( преди 11 години )
    А колкото до Америка , просто не ми хареса живота на емигранта...като скапеш икономиката на една държава за сметка на твоя разтеж...после идват и емигрантите да ти бършат г..а щото е по-лесно..капитализъм..не случаино Уго Чавес им каза да го ду..ат и си вдигнаха икономиката сами...Еквадор също..Боливия и те..сега трябва ние ама нема кой..
  • #25
    speedart ( преди 11 години )
    Еми за това говорим , 300 лв.преди са като 3000 лв сега , а населението на Америка е 5% от световното а ползват 25% от световния ресурс...чрез икономически маниполации и източване на ресурси на други държави..и остави комунистите нямат нищо общо в случая...скапания капитализъм взима връх и ние обедняваме все повече
  • #24
    speedart ( преди 11 години )
    Ще ти кажа , едно време с една заплата се хранеха три къщи , сега с три заплати не можеш да изхраниш една...това е за да може в Америка една dental med sister да взима 4000 долара за 6-часов работен ден и обедна почивка от 1-час..а наште мед.сестри взимат 600 лв. за 12 часов работен ден и безплатен нощен труд...*** то трябва да ти дойде до главата за да се сетиш...
  • #23
    бъчваря ( преди 11 години )
    За България и Европа, Форд Фиеста е най-добрия избор. По-добър няма. Доказват го и продажбите. Фиеста на 5 години, най-стара като модел от всички и въпреки всичко, пак на първо място. Горките ВАГ. Така и не успяха да противопоставят нищо. Нито срещу Фиеста, нито срещу Фокус. За останалите *** да не говоря. Особено японци и корейци са пълна скръб, дори в собствените си държави. Справка, съседната статия за кафенетата на Лексус.
  • #22
    бъчваря ( преди 11 години )
    Ами Focus е на 13-то място, Мондео на 9-то. Как да не купуват аметриканците? А и какво ми дреме на мен за Америка, след като тук е важно какво върви по нашите скапани пътища? Шлеп никога няма да си купя. Това ще е най-безсмислената ми покупка, ако го направя.
  • #21
    speedart ( преди 11 години )
    Ето още едно теле , заради нереалния Американски стандарт на живот страдат други нации , като Африкански , латино американски и източно европеийски...а в Америка съм живял та знам по-добре от тебе..
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ne e taka v Iaponia se kupuvat poveche mercedesi otkolkoto lexus.
  • #19
    speedart ( преди 11 години )
    Какво бутате Америка в играта , с тяхния бензин 40 ст. за литър..много е лесно така да направиш "хубава кола" с 8.0 литров двигател и окачване от трактор..независим пазар , там са като телета , каквото им се каже че е хубаво става хубаво...
  • #18
    Анонимен ( преди 11 години )
    В щатите си купуват "много хубави" фермерски фургони, понеже животът им минава по къра. Там който си има пари и си е подредил нещата веднага скача в BMW.
  • #17
    Ъ ( преди 11 години )
    Още харчат от твоите кинти, вервай ми! :))Добре, че си ти...Световната банка пасти да яде :))
fallback
Последни