fallback

Honda изоставя 2.2-литровия си дизел

Този двигател няма да се предлага за Civic Tourer

Новият дизелов двигател от серията Earth Dreams. Снимка: Honda Популярният дизелов двигател с обем 2.2 литра, който японската компания Honda предлага на европейските пазари, ще бъде свален от производство. Това съобщава изданието Just-auto, като цитира говорител на компанията. Дизеловият 2.2 i-DTEC агрегат ще бъде премахнат от гамата двигатели, се казва в съобщението. Той въобще няма да се предлага при комби версията на Civic, въпреки че е наличен при хечбека. Не се уточнява кога точно ще бъде спряно производството му, но става ясно, че обновената версия на Civic няма да разчита на него. За заместник на този агрегат инженерите на Honda гласят новия 1.6-литров i-DTEC дизелов двигател от серията Earth Dreams. В момента този агрегат се предлага с мощност 120 к.с. и 300 Нм въртящ момент, но не е изключено на по-късен етап да бъде оптимизиран и предложен с по-висока мощност, сочи информацията. Все още наличният 2.2 i-DTEC агрегат се предлага с мощност 150 или 180 к.с. При модела Civic той отделя в атмосферата 110 г/км вредни СО2 емисии, което представлява подобрение от цели 29 г/км спрямо предишното поколение. Новият 1.6-литров i-DTEC агрегат обаче отделя едва 94 г/км вредни емисии, като покрива най-строгите екологични норми. Припомняме, че 2.2-литровия дизел задвижва моделите Civic, CR-V и Accord. Производството му се осъществява във Великобритания.

fallback
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    2.2 при разумно каране пада до 3.6 на 100
  • #17
    kicker ( преди 9 години )
    Двигателят се произвежда в Япония и се доставя само за монтаж. Инфото е от Офенбах офиц. представителство на Хонда за Германия.
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    HONDA създава това за което всички други фирми казват,че е невъзможно да се направи.
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    HONDA е мярка за съвършенство.
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Двигателите на другите автомобили са като парни машини пред HONDA.
  • #13
    honda ( преди 11 години )
    Момци, баща ми кара CR-V с 2,2 idtec мотор. Мога да кажа само хубави неща за него: колата си е тежка, но моторът се справя много добре. Никакви технически проблеми за около 120 хил км. Иначе CR-V-то не е нищо особено: надеждна, непретенциозна, има доста място, скъпичка. Имам подобни впечатления и от Сивик седан 2007 - нищо особено, но пък напълно безпроблемна и върви прилично. Общо взето добри са си Хондичките, кво толкова ги плюете, не схващам :)
  • #12
    W12 ( преди 11 години )
    Те АБ правиха сравнение на Honda Civic 1.6 дизел с други модели в класа и икономичността не беше силната страна на хондичката. Беше предпоследна, след Голф, Киа Сийд, Фокус и Рено Меган. Не харесаха още как работи този 1.6 мотор, много грубо и шумно. То не, че е нещо необичайно за Хонда. Симпатизирам им, но не си слагам розови очила. Може да са издържливи коли, но определено чувството за уют и комфорт е нещо непознато за японците.
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Нищо подобно, разхода в АБ беше 6.5/100. Говориш на посоки. По-добре си купувай списанието.
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кво стана с най-великата марка, най-дУбрите японци, най-добрия дизел за сички времена отиде в коша, сега клиента ще има широк избор от общо 1 брой дизелов двигател - колкото на Лада. Смех.
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не знам Хонда, но при Mazda има много реклама. Нали уж Мазда 6 дизел харчела 4.8/100. Е, на теста харчеше 6.5/100. Сравнено с един модел от по-долния сегмент, компактния клас, с официален разход 4.7/100, на същия тест харчеше 5.2/100. Нещо сериозно се разминават с истината от Mazda.
fallback
Последни