fallback

Audi Quattro с втора премиера

Серийният вариант може да се появи през 2016 г., смятат от компания

Тагове: audi s1 audi quattro concept
fallback
  • #26
    Анонимен ( преди 10 години )
    Ей Комика, ти не специалист ами ти хабер си нямаш от автомобилните спортове. Титлата печели пилота с най-много точки. На стълбичката се качва той и отбора му и се окичват със златните медали, пускат химна на страните им.. Наградата за производител и наградата за конструктори няма статута на шампионска титла. За това и в сайта на Ланчия не пишат че са шампиони. Само ти "специалисте" от цял свят не си го разбрал. Абсолютен комик, още се смея на фразата"Ланча измъква титлата на Ауди под носа"ха хаа
  • #25
    Анонимен ( преди 10 години )
    ИМА ТИТЛА ЗА ПИЛОТ ИМА ТИТЛА ЗА КОНСТРУКТОРИ. ПРЕЗ 83 ПИЛОТА КОЙТО ПЕЧЕЛИ ТИТЛАТА Е КАРАЛ С АУДИ НО КОНСТРУКТОРИТЕ ПЕЧЕЛИ ЛАНЧИЯ ТОВА ОЗНАЧАВА ЧЕ ЦЯЛОСТНО ОТБОРА СЕ Е ПРЕДСТАВИЛ ПО ДОБРЕ. ТОВА Е ОТБОРНА ИГРА НЕ Е КОЛЕКТИВНА
  • #24
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кви конструктори бе специалисте ха х ахааа. Титлата е при пилотите, и още чакам да ми обясниш как Ланчия са взели шампионската титла под носа на Ауди през 1983г.? Комик, пълен комик иначе се броиш за специалист в областа, смях. Това титли на конструктори или на производители са утешителни награди, които никой не брои. ШАМПИОН НА КОЕТО И ДА Е АВТОМОБИЛНО СЪСТЕЗАНИЕ Е ШАМПИОНА НА ПИЛОТИТЕ. ЗАПОМНИ ГО. Все едно да броим титла на Ауди от 1982г. Защото били спечелили първо място при конструкторите.
  • #23
    Анонимен ( преди 10 години )
    Освен че си заблуден и си сляп май я погледни титлата при конструкторите на кой е а не при пилотите. И аудито не са го скопявали след грипа б даже е имало вариант да е около 1000 к.с и да се създаде нова група нарече на група ц в нея се искало значително по малко автомобили за хумологация. Там се е очаквало автомобилите да бъдат между 800 и 1000 к.с и доста футуристични.
  • #22
    Анонимен ( преди 10 години )
    Абе специалиста ти четеш ли какво си дал като лин. Вземи се нервирай на себе си защото това което си дал потвърждава и това което аз ти писах. Че 1983 и 1984г. шампиони са Ауди 1985 Пежо и край 1986г. клас Б е спрян и вече правят скопената версия в която Ауди вече не участват а са се оттеглили. Къде видя как Ланчия отмъква титлата на Ауди през 1983г. не разбрах. Ти си много смешен специалист. Специалност му било ха ха. Комик.
  • #21
    Анонимен ( преди 10 години )
    ей чак почвам да се нервя специално за тоз специалист съм http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD_%D1%80%D0%B0%D0%BB%D0%B8_%D1%88%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D1%82 даже на български на най-просто място може да се провери. Хем не знае ама спори ама ауди фен кво да ти кажа те всичките са такива помлексари и момченца с прически мислящи се състезатели.
  • #20
    Анонимен ( преди 10 години )
    Пич не спори за глупости 1983г. Ауди печелят титлата в група Б освен като пилоти печелят е и като производител. През 1984г. Ауди пак печелят титлата в грпа Б. През 1985г. титлата е печелят Пежо изобщо няма титла на Ланча. Стига си писал глупости. А през 1986г. Група Б е закрита ето чети. Това е официално дори го извадих от страниците на Ланча:http://motorsport.bg/2011/02/24/lancia-037-group-b/
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    ДО заблудения дето обяснява как тойотите киснели "постоянно" в сервиза: имам Тойота и ходи веднъж в годината на сервиз за смяна на консумативи за 1 работен ден. Това включва и всички подмени на части при сервизните акции през годината. Това ако е постоянно висене в сервиза... Не знам това на ФВ и Ауди дето ходят поне 3-4 пъти в годината как трябва да се нарича.
  • #18
    Анонимен ( преди 10 години )
    Тъй ама не тей. Имат две титли ауди участва до края . През 83 лачия 037 отмъква титлата на ауди а на следващата година ланчия има малка преднина но последното състезание и двата автомобила на ланчия отпадат и ауди взема титлата. Последните титли са на пежо и ланчия. И не на ауди са казва ли страшилището, а на всички автомобили в група б и точно специалисти казват че аудито е било доста тромаво и имало недозавиване не случайно с1 е с по късо между осие от колко quatroto.
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    Дошо разбирам, че Ауди,ФВ.. са ти някаква далечна мечта, разбирам че подигравката на която подлагат Тойота на Льо Ман те сгърчва още повемче, разбирам че задръстените от Тойоти сервизи също, разбирам че нищетата в която живееш още повече те смазва и суркаш по земята като червей пред хората с хубави коли, но запомни, лъжите които бълваш пак са в твой ущърб. Ако ФВ е Шкода, като знаем че Голф смазва в тестовете Аурис, значи Фабията/според теб Голф/ също го смазва. Аурис се конглокира само с Дачия.
fallback
Последни