fallback
Коментари ( 38 )
Напиши коментар
-
#18
Както писаха по долу е истина, на тестов автомобил ДПФ'а вече се осветка за няма и 50.000 км ! не е направен за нашата нафта ! решението е махането му !
-
#17
Красиви са, проблема им е високата цена, и огромната загуба на стойност след 3-4 години, също така малко по прехвалени мотори, дизела на мазда е най добър сред японците наистина, особено след чип и премахване на проблемния ДПФ, който в БГ си Е*** майката за 0 време ! който си купу такава, да го маха веднага ! ще си удължи ресурса на мотора, ще има по добра икономия и ще е по мощен 1
-
#16
Маздата кърти, на живо е супер готина и както са писали по долу тежи колкото един германец който е в по лека категория.
-
#15
При почти при всички мазди все има един елемент който не е довършен на старта стоповете и бяха с едно съм ги купил от илиенци и други малки работи дреболий ама дразнят тук формата от зад е супер и изведнъж две траби за ауспуси и тази готина дига която почва от предния калник и после хоп се изтрива. Затова аз бих предпочел 508 гт
-
#14
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/297998_516880195036398_1584111671_n.jpg
-
#13
Азиатска външност и спорно икономични двигатели. Не ме интересува.
-
#12
Бензиновият автоматик на 160 коня придърпва и колата явно е доста лека, защото вози по-твърдо и не стои тежка на пътя. Иначе е стабилна и влиза добре в завоите. Като цяло е добро решение, но не е най-доброто за тези пари!
-
#11
На мене много ми харесва дизайна и размера. Няколко пъти се заглеждам като я видях по улицата. Обаче ми прави неприятно впечатление автоматика е с това стъпаловидното превключване което е доста остаряло като технология.
-
#10
Тествах я. Аз съм нисък 174-5 и вътре мога да ви кажа, че не ми беше особено широко. усещането е, че тавана и страничната конзола те притискат към седалката
-
#9
Е те астрата я критикуват за теглото.
21 - 30 от 38
първа < 1 2 3 4 > последна