fallback

Mazda: Хибридите ще почакат

Японците искат да изстискат всичко от конвенционалните двигатели

Mazda не мисли да се впуска в бясна разработка на хибриди, както повечето си конкуренти, а вместо това ще се концентрира в усъвършенстването на конвенционалните двигатели, пише AOL Cars, позовавайки се на изказване на говорителя на Mazda.Нещо повече, японците не са особено впечатлени и от електромобилите, които според тях все още не са достатъчно ефективни. Ето защо компанията има намерение да намалява постоянно разхода на своите стандартни бензинови и дизелови двигатели, поне в близко бъдеще.„Искаме двигателите ни да бъдат оптимизирани до крайна степен, за да има смисъл да ги комбинираме с батерии и електромотори, което все някога ще се случи,“ коментира вътрешен източник на компанията пред AOL.Всичко това означава, че Mazda ще продължи да работи по SKYACTIV стратегията си за подобряване ефективността на двигателите, минимизирайки загубите на енергия. Като успокоение за феновете идва и информацията, че компанията няма намерение да намалява работните обеми на моторите си.Преди време компанията представи електрическа версия на Mazda2, което търговският директор на английския клон на компанията – Питър Алибън – обяснява като „начин да затворим устата на хората, които казваха, че не можем да правим електромобили.“Снимка: Mazda

Тагове: skyactiv
fallback
  • #29
    бъчваря ( преди 11 години )
    Браво груди, гепи пет!
  • #28
    бъчваря ( преди 11 години )
    Ей такава ще бъде следващата вероятно. Красива, с голяма кубатура и липса на изнервящи акумулатори! какво повече да желае човек?
  • #27
    Анонимен ( преди 11 години )
    Статията е в доста патетичен стил, но като разбереш, че използват 2.0 двигател за 120 коня мощност и разбираш, че всъщност тази фирма е страшно далече от технологиите. Хареса ми мнението по-долу, че гузен негонен бяга. Точно подхожда за Мазда.
  • #26
    Анонимен ( преди 11 години )
    Някой хора бъркат с разсъжденията си.Мазда е наистина добра марка и прави едни от най-добрите и надежни и красиви автомобили.Това обаче не е масова марка и не генерира големи печалби, за да си позволи да инвестира пари в хибриди.Със сигурност им се иска, но просто нямат ресурс.Въпреки това вадят модерни, здрави и икономични двигатели.Системата им с кондензатори също буди респект.Развиват и ванкеловият двигател.Мазда въпреки липсата на хибриди е супер марка.
  • #25
    Анонимен ( преди 11 години )
    Статията наистина звучи като извинение от страна на Мазда, че все повече изостават от силните на деня. Не случайно точно Мазда е от фирмите с най-голям спад в продажбите. Дали е случайно? Не мисля.
  • #24
    до v-1 ( преди 11 години )
    Ти какво мислиш,че кара индивид,който е способен да определи непознат с думата "***",анонимно и безпосно в нет-а естественно!? Като слезе от тролея,най-вероятно да кара постера на стената или прахосмукачката.
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    Големи кубатури- по-голямо *** и по-високо тегло. Тук няма никаква технология. Обратно, Мазда са тотално безсилни. Съжалявам ги.
  • #22
    KKK ( преди 11 години )
    Едно доста практично решение. Хибридите са и без това за малко тук, даже мисля, че скоро ще достигнем пикът в продажбите им...
  • #21
    Roadrunner ( преди 11 години )
    Георгиев, имам около 20 000 км на 4 различни служебни ауриса - три от първите и един от фейслифтаНе съм сядал в кола с толкова евтина пластмаса като тойота, Да не говорим за високотехнологичното им табло светещо оранжево, което седя поне 5-6 години в моделите им. Тежка кола, 1.4 97 коня не може да я подкара, на магистралата е пълна трагедия, щото требва да караш на четвърта..... Маздата е светлинни години като надежност и изпълнение пред нея. За Хонда съм съгласен, че са на ниво,но Тойота- зле
  • #20
    v-1 ( преди 11 години )
    до 7:А ти каква кола караш? Че ми стана интересно.... :)
fallback
Последни