fallback

Първа снимка на Mazda3 седан

Модификацията ще получи същите мотори като хечбека

Първата снимка на следващото поколение на Mazda3 във версия седан бе публикувана от интернет изданието Autoevolution.Засега няма официални подробности за автомобила от страна на японския производител, като се очаква той да излезе на пазара веднага след модификацията хечбек. Седанът да получи същите мотори, с каквито разполага и хечбекът.Това означава, че в Европа моделът ще се предлага с избор от четири двигателя - три бензинови и един дизелов. Бензинови агрегати са от серията SKYACTIV-G - 1.5-литров със 100 к.с., 2.0-литров със 120 к.с. и 2.0-литров със 163 к.с. Дизеловото предложение - SKYACTIV-D, има обем 2.2 литра и генерира 150 к.с.В Северна Америка колата ще разчита на два бензинови двигателя SKYACTIV-G - 2.0-литров със 155 к.с. и 2.5-литров със 184 к.с. На по-късен етап ще излезе и хибридна версия, както и спортна модификация – Mazdaspeed3.Снимка: Autoevolution

Тагове: mazda3
fallback
  • #25
    RoadRunner ( преди 11 години )
    Мазда 3 имаше 2.2 185 коня дизел , дори тук се продаваше в началото.... Стига сте говорили на изуст
  • #24
    фолк с ваген ( преди 11 години )
    Къде го тоя разход 3.2/100 бе - дай нещо клип или друга достоверна информация - то така и баба ми може да пусне голф с разход 0/100 - баси вагенските смешници сте мани мани
  • #23
    Анонимен ( преди 11 години )
    Факт е, че VW пуска в този клас Golf със среден разход 3.2/100. Това е да си технологичен. Мазда просто не могат. Те са в каменната ера по отношение на дизелите, по-зле са дори от Хонда и Тойота.
  • #22
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тоя Анонимен чете само някакви сухи статистики и си мисли че знае. Обяснява как Слънцето изгрявало от Запад, 2.2 двигател бил по-лек от 1.6..????? да, ама главата ти е по-лека, защото си невеж селянин. КАТО НЕ ПРАВИЛИ 2.2 ЗА МАЗДА 3, ЗАЩОГО СЛАГАТ НА НЕЯ, БЕ *** УТРЕПАН? ГОЛФ ИМАТ 110 КОНЯ, ЗАЩОТО БОГАТА ГАМА МОТОРИ, А МАЗДА НЯМАТ, ***.
  • #21
    zoom in ( преди 11 години )
    Санчо, почваш да дразниш с каруцарските си обноски и разсъждения. Не намирам особен смисъл да ти се обяснявам, но все пак: CX 5-цата е на пазара от май месец миналата година. Верно, че се наложи да я чакам 6 месеца, докато я докарат от Хирошима, но ей на, вярваш или не - тука е и си я карам, вече 3-ти месец :-) А, още едно сравнение - CX-5 380 Nm, a Allroad-a 310 Nm, от по-голям двигател... WTF ?!?
  • #20
    zoom in ( преди 11 години )
    Истината, Санчо, никога не е била в "малките кубатури", а в максимум пърформанс, от минимум гориво. Мазда са в десятката с новите си технологии. И за да не съм голословен - в момента съм точно с 2.2 дизела (150 кс), сравнявам го с 2.5 TDI (160кс) на A6 Allroad, който имах преди това - японският е много по-гъвкав и на практика се държи, като по-мощен от 2.5-цата... за разход на нафта, даже няма смисъл да споменавам. Ае, да си жив и здрав :-)
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Какъв разход постига Мазда, бе гайдо невежа! С този утрепан 2,2 дизел ще постигне разход 3.2/100 колкото Голф с 1.6 ли? Да се хванем ли на бас? Еййй, утрепан мамул!
  • #18
    in zoom ( преди 11 години )
    ...:))) понеже 2.2 дизела бил толкова революционен и не им трябвал по-малък, за това имаше новина, че трескаво разработват 1.6 дизел. Истината е, че този 2.2 е мега стара разработка, но понеже Мазда бяха в криза, едва сега го пуснаха. Това е, Мазда не са открили топлата вода. За това сега бързат да наваксват с по-малките кубатури, където е истината.
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тя казваш 1.6 тежал колкото 2.0...?!... ясно колко разбираш от коли. Всичко написано от теб е тотална лъжа, измисляш си неща които не съществуват. Щом 1.6 тежал колкото 2.0.,,, ле, ле, и плиткочелите селянчета не биха се изцепили толкова аматьорски.
  • #16
    zoom in ( преди 11 години )
    На практика с новата архитектура на двигателите и промените в компресиите от Мазда са направили дизел, който е нещо повече от дизел и бензин, който е нещо повече от бензин. Прочетете малко за новата Skyactive и после ще разберете, колко са неадекватни сравнения с 1.6 турбинирани краткотрайни двигатели на Тойота или VW мафията. 2.2 дизела специално е с по-добри показатели откъм мощ, тегло и икономии спрямо същите агрегати на други марки. А седан 3-ката е уникална, разбира се !
fallback
Последни