IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford вика в сервизите 465 000 автомобила

Причината е възможен теч на гориво, който може да предизвика пожар

Ford вика в сервизите 465 000 автомобила

Ford вика в сервизите 465 000 автомобила
Една от засегнатите коли - Ford Fusion. Снимка: Ford

Поредната сервизна акция е организирана от автомобилната компания Ford, съобщава BBC. Тя засяга общо 465 000 автомобила с марките Ford и Lincoln, реализирани на глобалните пазари.

Причината за привикването в сервизите е проблем с горивната система на въпросните автомобили, която може да протече и евентуално да предизвика пожар. От Ford уточняват, че са получили около 600 потребителски сигнала за такъв проблем, но към момента не са уведомявани за инциденти, предизвикани от него.

Засегнатите автомобили са от модела година 2013, като повечето от тях - близо 420 000, са реализирани на пазарите в САЩ, Канада и Мексико. Това са моделите на марката Ford - Fusion, Explorer, Taurus и Flex, както и два модела, оборудвани за американската полиция. При Lincoln това са MKS, MKT и MKZ.

Освен това, компанията привиква за проверка и евентуален ремонт още 23 екземпляра на Ford Fusion и 500 на Lincoln MKZ. При модела на Ford е възможен проблем с кормилната уредба, докато при Lincoln MKZ става дума за некачествени кабели, чиято изолация може да се напука при студено време.

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 6 rate down comment
    бъчваря ( преди 12 години )
    E, мен 7 години както знаете, не ме е оставял на пътя. Пълни глупости се пишат тук, отнасящи се за много стари бараки. Аз мога да дам подобни примери с всички автомобилни марки, карани в България - като се почне от ръжда и се стигне до най-проблеми с антифриз, масла и каквото се сетите. Примерите тук с Форд не са уместни, защото това се отнася за всички стари кочини по българските пътища, купени незнайно от къде. А в щатите са известни с многомилионните си акции, особено на Тойота. Напоследък АМ се опитват да замазват нещата, пускащи статийки за няколко стотин хиляди привикани модели от други, различни от Тойота и Хюндай марки. Само дето Тойота привикаха в цял свят калпавите самоускоряващи автомобили, включително и в България. А интернета е пълен с клипчета на самоускоряващи Хюндаи и то в родината им Корея. АМ за последно дори стигнаха до там, да пускат статия, в която се пише за възможна сервизна акция на Форд заради някакви клюки в жълтата преса. Сигурно там и Азис го представят за мъж, ама де бакалъм. Това с дребните проблеми на Форд, които все съществували и човек се чувства несигурен, ми е малко странно. Може би ако за дребен проблем се смята някоя изгоряла крушка след 30 000 км или липса на смазка на много механични детайли, да. Така е. Тия проблеми съществуват при Форд. Обаче тия коли съм ги карал от -25 до +45 градуса и нито веднъж не съм имал проблеми с мотора нито с палене, нито с прегряване, нито със загуба на антифриз ( е, след 4-5 години неминуемо трябва да се долее), нито със загуба на спирачна течност. Изобщо, проблеми по моторите абсолютно никакви. Проблеми с ръждата също. Фиестата от 2006 година все още няма и грам ръжда, а вече е на 7 години. Гърнето също е в добро състояние и не е сменяно. Общо взето, ако се появи някой проблем, той е свързан главно с нашите дупки окривена джанта, балон по гумата, но от това ни най-малко не е пострадало досега окачването. Има тук таме някой счупен пластмасов детайл, но никой от Форд не претендира за премиум интериор, както такива претенции имат примерно във Фолксваген. Където въпреки премиум изпълнението, редовно има неработещи стъклоповдигачи и тем подобни дребни и дразнещи проблеми, които всъюност не са толкова дребни, ако стъклото ти пада и не може да го затвориш. Или ако ти замръзва ключалката на вратата. Недай си боже да ти замръзне и мотора, че тогава си най-прецакания. Спукани глави и блокове не ги слагам в сметката, защшото всички свикнахме отдавна с тия недостатъци на Фолксваген. Даже вече и АБ не им обръщат внимание и ги приемат като райграса до гаражите си. Тоест, там сие, но е незабележим и никой не му обръща внимание освен градинаря. Толкова много мъка има по света от източна Япония до Западна Франция, че едва ли Форд е най-големия проблем на света, освен разбира се на хейтърчетата тук.
  • #6
    10 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    днешните фордове нямат нищо общо с сегашните.---------------- Я преведи какво си написал,че нещо не вдявам!Днешните, миналите, предишните и бъдещите фордове са и ще си останат абсолютни ***. Веднъж опариш ли се с тази марка не повтаряш. Изключвам само мазохистите. На тях им е хубаво да им е гадно...
  • #5
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    Общо взето днешните фордове нямат нищо общо с сегашните. Сегашните са много добре измислени и като подръжка качество и т.н. Това за форд не знам какъв бил е вече в историята новите са доста добре измислени.
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    Та мисълтта ми за нещата дето ви ги пише беше,че тези коли са бъкани с някакви проблеми.Както казва колегата Груди по-долу все има с какво да ви изненадат неприятно.От тогава чуя ли за Форд и бягам колкото се може по-надалеч.Разказвал съм ги моите патила на много приятели и познати дето са искали да си вземат Форд и после са идвали при мен и са ми казвали:- Ей, прав беше.Сбъркахме,че не те послушахме.
  • #3
    9 rate up comment 2 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    ...продължение:гарнитури на главата,маркучи,връзки и проверка за течове в продължение на 1 г.и никой нищо не откри.Колата нямаше теч,не смесваше охл.течност с маслото и всичко беше ок но около 1л. на седмица охл.течност се изпаряваше някъде.Колата,когато не се караше течността не мърдаше.Само при каране се губеше.Зимата пък в купето прозорците постоянно бяха потни и беше чудо за каране почти невъзможно.Накрая се оказа,че в купето под таблото имало радиатор за по-бързо затопляне.От там бил теча.
  • #2
    10 rate up comment 3 rate down comment
    123 ( преди 12 години )
    Значи си голям късметлия щом си карал Форд и не те е оставял.Мен Сиерата и Ескорта,които съм имал са ме оставяли на няколко пъти.То прегряване ли не бяха,водни помпи,спукани радиатори и какво ли още не.Няма такива *** просто.Най-гадното обаче беше с един Транзит.Той в интерес на истината никога не ме е оставял на пътя,но ми създаде огромен проблем,много труден за откриване.Губеше охлаждаща течност.На какви ли не майстори го карах и никой не можа да каже какво е.Водни помпи,радиатори...
  • #1
    11 rate up comment 6 rate down comment
    груди ( преди 12 години )
    Като човек, който се е наиграл с колите на Форд мога да кажа, че никак не се учудвам на тази новина. Не са лоши коли, но винаги имат десетки проблемчета които се редуват да се показват. И с фордаси постоянно"на тръни" какво ще те изненада следващата седмица... Признавам, че до сега форд на пътя не ме е оставял (2-3 пъти на косъм), ама просто като седна във Форд и почва чувството на несигурност заради предишнич ми опит. Не са за всеки тея коли - яки нерви трябва да имаш.