fallback

Opel Astra Sports Tourer - първенец по надеждност

Комбито е най-добре представилият се модел от компактния клас в историята на 100 000-километровия тест за надеждност на AMS

Opel Astra Sports Tourer е най-добре представилият се модел от компактния клас в историята на 100 000-километровия тест за надеждност на Аuto motor und sport. Комбито държи и второто най-добро постижение сред всички автомобили, преминавали някога изпитанието, се съобщава в най-новия брой на германското автомобилно списание, който излезе на 30 май.  “По отношение на техническата надеждност моделът се справи отлично със 100 000-километровото изпитание и се изкачи уверено в класацията за надеждност в своя клас, заемайки първото място с най-малко открити технически проблеми. Абсолютен победител“, отбелязва авторът на статията. Тестовият екземпляр от компактния комби модел е стартирал програмата от изпитания в теста на изданието на 21 април 2011 година в Щутгарт и е изминал пробег от точно 104 800 километра под непрекъснатото наблюдение от страна на редакторския екип. През това време моделът с 2.0-литров дизелов двигател е посещавал сервиза единствено за извършване на предписаните от производителя рутинни проверки и дейности, свързани с периодичната поддръжка. В заключението на резултатите от теста, редакторите на Аuto motor und sport отделят специално внимание и подчертават изключително високото качествено равнище на Sports Tourer - “След почти двугодишна експлоатация и над 100 000 изминати километра на сериозни изпитания, Astra Sports Tourer не показа никакви технически неизправности и има само леки видими признаци на употреба. Opel заслужават голяма похвала за това постижение.” В редакцията на изданието се пази подробна информация за представянето на всички участници в теста за надеждност от началото на неговото провеждане, на чиято основа се изготвя класация по надеждност в отделните класове. В момента Opel Astra Sports Tourer заема първата позиция в компактния клас автомобили, водейки пред VW Golf, Mercedes A-Class и Toyota Prius. Моделът на Opel е единственият участвал в това изпитание автомобил, който нито веднъж не е посетил извънпланово сервиза по време на стоте хиляди километра на теста, уточняват немците. С коефициента си на технически неизправности, Astra Sports Tourer отбелязва също и второто най-добро постижение в тази област сред всички автомобили, преминавали някога през 100 000-километровото изпитание на Аuto motor und sport. Очакваме скоро в интернет да бъде публикувана цялата класацияСнимки и информация: Opel Още по темата: Най-новият Sports Tourer на Opel Astra, Opel Astra

Тагове: opel astra sports tourer
fallback
  • #23
    Pino ( преди 10 години )
    Хахаха, кой кара Лексус бе браточка? Мерцедес измисля технологиите, които след 10 години въвеждат другите производители на коли.
  • #22
    Абсолютише анонимише ( преди 10 години )
    Браво на Шевролет и на неговата майка Дненерал Мотърс!
  • #21
    Zeux ( преди 10 години )
    Японците са трудолюбиви, но не и много умни. За това преди години пуснаха шпиони навсякъде, за да крадат технологии. Нямат никакви иновации и за това премиум марките им са смешка.
  • #20
    ttt ( преди 10 години )
    Какъв Опел, като сърцето му е Италианско... с предишния Италиански двигател имаше тест 200 000 км. бр.4/2008г.
  • #19
    Анонимен ( преди 10 години )
    Намската каска,която коментира и пише глупости,че немските коли били предлагани с повече екстри моментално да отвори сайтовете на съответните марки и да сравнява!То бива дебелоочие и малоущина,ама това вече е прекалено.Вземи сравнявай бе вурст и тогава пиши глупости.По-долу беше написал,че японските коли са по-качествени,защото били с по-малко екстри.оказва се обаче че не само са по-качествени,но и екстрите им са много повече.
  • #18
    Little J ( преди 10 години )
    Явно днес на ринга немско срещу японско са Опел и Мазда. За мен лично са двете най-истински и качествени марки на двете държави. Само при тези две марки получаваш наистина, каквото си плащаш, а не и емблемата... Доказателството, е че миналата година същия тест бе спечелен от Мазда 3.А този под мен, дето смята, че подгряване на предно стъкло е ненужна прищевка, явно кара само с летни гуми и зазимява трошката си още през ноември.
  • #17
    Анонимен ( преди 10 години )
    Кое по-точно не е вярно? Да не се заяждаме за ненужни екстри - примерно маздата няма отопление на прозорците на задните врати. Но най-важното е сигурността - EuroNCAP оценка - Астра: 95% сигурност на възрастни пътници, а Мазда 3: 86%.
  • #16
    пак до Tester ( преди 10 години )
    хахаха... шегобиец, това което пишеш за Астра-та не е вярно. Знам го, защото в нашата фирма сме масово на опели, произведени от 2008 до 2012 и то в по-високите оборудвания. Не ме разбирай погрешно - за мен Опел перфектната немска кола откъм цена-качество, а последната Астра е наистина голяма стъпка напред, жалко само, че продажбите закъсват, но това не е само при тях. И ако си говорим за екстри и мазди - средното оборудване при Мазда 3 има подгряване на предно стъкло и седалки, при Опел - никога
  • #15
    Tester ( преди 10 години )
    Не съм отварял оферти, а директно съм карал. Последно сравнявах Астра с Мазда 3 произведени 2008г. (и двете със средно ниво на оборудване). Какво да ти кажа... опела дори има индикация (на борд компютъра) за състоянието на батерията на ключа..., а маздата си е само една здрава надеждна каруца.
  • #14
    оффф ( преди 10 години )
    Аре стига с тия японски кошници! Не разбрахте ли, че нямат база за сравнение с немските автомобили. Аман от бедни мишоци. За базово оборудване ми говорите. Японските се предлагат в 3 варианта и в зависимост от варианта са и екстрите. С това пестят страшно много. Я пробвай на базов модел да си поръчаш някаква желана екстра-ще ти се изсмеят. Докато на немски автомобил можеш да си поръчаш каквато си искаш екстра и да си комплектоваш автомобила по твое желание!
fallback
Последни