fallback

Битката на поколенията

Иконата BMW М3 Е30 се изправи срещу новата 3 Series (Видео)

Първата М-версия на BMW 3 Series - М3 Е30, е една от най-култовите и обичани коли на BMW. Компактната спортна машина се превърна в икона благодарение на отличната си управляемост и баланс. Тя даде основа за цяла плеяда М-модели, изградени на базата на 3 Series, които затвърдиха имиджа на баварската марка като производител на едни от най-добрите спортни коли в света. Дали обаче възможностите й са все още конкурентни? Може ли едно старо М3 да се противопостави на днешните модерни коли? Отговор на този въпрос дава английското издание Auto Express, което изправи автомобилната икона срещу най-обикновено BMW 3 Series. Версията на Е30 е специална - Roberto Ravaglia, и разполага с увеличени до 212 к.с. и 250 Нм. показатели. Другата кола е последното поколение на 3 Series - F30, оборудвана с най-популярния дизелов двигател - 184 к.с. и 380 Нм. За съжаление англичаните изпробват колите само на драг отсечка, въпреки че силните страни на моделите на BMW личат най-добре по завоите на пистите. Все пак резултатът е интересен, тъй като подобно сравнение, по според Auto Express, досега не е правено.Изданието организира аналогични сравнения - страри спортни коли с бензинов двигател срещу модерните им дизелови аналози, на още няколко култови коли -  Mercedes 450 SEL и Mercedes S350 CDI, VW Golf II GTI и VW Golf VII 2.0 TDI, Audi Quattro 20V и Audi A4 2.0 TDI Quattro, Opel Kadett GSi и Opel Astra Sports Tourer CDTI. Видео: Auto Express / YouTube

Тагове: vs
fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако сложат турбо на старите бензинки и им направят модерни инжекционни системи под високо налягане тва дет му викат DMPFI и им сложат чип както на повечето модерни дизели мисля че мощността на повечето от бензинките ще стане 5-600 к.с Защо винаги сравняват атмосферен бензин с турбо дизел работещ под 1500 бара?Що не сложат атмосферен дизел със 60-70 коня да трака и дими като ранен икарус срещу двулитровата обикновена бензинка.Тогава ще се види кои колко са бързи.
  • #16
    бавареца ( преди 11 години )
    DeadFox , точно това е интересното. Астра е поне 1450кг според мен. и затова е интересно при БМВ. старо М3 с 220кс едва победи 3ка с 184кс дизел. при това М3 е сигурно 200кг по леко. това е прогреса.
  • #15
    DeadFox ( преди 11 години )
    Хубави клипове за хора които не разбират. Първо новите модели доста са пораснали на габарити, само се загледайте в BMW-та то новата 3-ка е с размерите на 5-ца от 1988г.(примерно, второ новите както казват някой колеги под мен са бъкани серийно с какви ли не екстри, системи и т.н. които вдигат масата им поне с 25-30 дори 40%.Нормално е по-леките коли да имат предимство. Например Кадета ако не се лъжа е около 1000кг а новата Астра удря поне 1250кг.
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пичове старите с новите нямат нищо общо. Само заради изискванията за сигурност се качват едни 30% тегло. Отделно заради еконормите двигателите са доста под своите реални възможности като динамика. Отделно като сложим и екстрите, които вече са стандарт ще си отговорите защо старите са по-пъргави. А ВАГ явно са най-изостанали с всички подобни неща - екстри, сигурност или просто стария дръгел ГТИ хич не е за хвалене. Сигурен съм, че кадета ще го скъса с много. Ама това е друга тема
  • #13
    бавареца ( преди 11 години )
    кво излезе - най много са напреднали ВАГ. но от друга страна най-нечестно бе при мерцедес - 6.9 литров мотор срещу само 3л дизел.
  • #12
    Klasika ( преди 11 години )
    Какво като са дизели? Нали това правятфирмите??? Втрещяващи реклами как съвременния дизел вече бие бензиновите.Ауди пуска на Миле-Миля дизелови.Колко са страхотни,как е свършило ерата на бензиновите резачки. Как съвревенните чипове и настройки обезличиха бензиновите,пък какво да говорим за 30 годишни коли.........дрън,дрън шикалки.....Просто съвременните бензинови са толкова ненадежни и ги слагат в огромни и тежки,грозни *** в каквито се превърнаха *модерните нови коли*....А,печката си е печка колкото и да е модерна-мирише на нафта...........
  • #11
    ebagooooooooo ( преди 11 години )
    Теста е пълна глупост ( сейрджийски)Може ли да сравняваш не отговарящи по мощност и гориво мотори????????Аз пък имам в гаража 140-hdi на 6год. и 125кс. бензин на на 16год. Дизела бие толкова убедително че ме е срам да се кача на бензина!
  • #10
    to ( преди 11 години )
    na men mi se struwa, che iskat da pokajat, kolko sa naprednali dieselovite tehnologii i kak mogat da se srawnqwat s po starite benzinki, dori da sa s poweche kone.
  • #9
    v-1 ( преди 11 години )
    Страият Мрц е наистина класика! Страхотен
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тези драгове не са съвсем коректни. Първо сравняват по-мощни бензинови срещу дизелови с по-малка мощност. Освен това изключително важен факт е че новите версии са доста по-тежки от старите, освен че са нарастнали осезателно като габарити, те са натоварени с много системи които са липсвали при старите им събратя, АВС,ЕСП,еърбеци,мултимедии,ГПС,телефони,компютри,ел. системи с километри кабели и т.н. Не е правилно да съревноваваш по-едрогабаритни и по-тежки коли с по-малка мощност срещу по-леки.
fallback
Последни