IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

VW започна строежа на нов завод в Китай

Съоръжението е част от инвестиция в размер на 9.8 милиарда евро

VW започна строежа на нов завод в Китай

VW започна строежа на нов завод в Китай
Volkswagen Group започна строежа на нов завод в Китай, пише Bloomberg. Новият център е част от грандиозния план на германската компания да се превърне в най-големия автомобилен производител в света.

Фабриката трябва да бъде завършена през 2015 и да има капацитет от 300 000 автомобила годишно. „До 2018 ще увеличим производството си в Китай до 4 милиона автомобила годишно, за да оправдаем доверието на китайските ни клиенти,“ заяви Йохем Хайцман, шеф на дейностите на Volkswagen в най-бързо развиващата се икономика в света.

Заводът ще бъде построен в покрайнините на град Чангша, разположен в южноцентралната китайска провинция Хунан. Съоръжението е едно от седемте, които Volkswagen планира да построи в Китай, като общата инвестиция се равнява на колосалните 9.8 милиарда евро. Германците се надяват всичко това да е достатъчно за достигането на 20 милиона продажби годишно, което автоматично ще изстреля компанията на върха в световен мащаб.

Снимка: Volkswagen

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #10
    5 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 10 години )
    И аз споделям тезата че автомобилите на Ваген са с леко звишени цени тук .До някаде сигурно се далжи на високите производственни разходи в Германия, всички знаем какъв е стандарта там и какви заплати взимат :) аа те не идват от небето, но дори и това не оправадава до край нереалните цени спрямо други европеиски производители :) Виш картинката в Китай ще е коренно различна и цените ще са далееч под тези за европа изцяло съобразени за местният пазар :) Ваг може да са алчни но са и доста хитри и умеят да правят бизнес дори по-добре от колкото коли :))) Единствено четеики подобни материали съжалявам че у нас не се строят подобни заводи които да генерират истиснка икономика...."кога ще ги стигнем китайците" :)))))
  • #9
    2 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    az iskreno podoziram, 4e ne samo za kitaiskiq pazar gi gotvqt tiq zavodi, ami i za vsi4ki osanali...nikakuv problem ne e da gi dokarat barutnicite ot tam tuk v europe na korab4eta...te za tva sakra6tavat personala v De...a 4e kitaicite i qponcite ne se obi4at - tva si ima predistoriq, neka VW da se vazpolzvat...
  • #8
    1 rate up comment 5 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Има кой да ги купува. 90% от купувачите си нямат понятие с какво задвижване е автомобила им. останалите 10 % сме на печалба, защото знаем какво да си купим.
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    ВАГонетките определено не са в ред. Какви 20 млн. продажби сънуват не мога да разбега. Те до сега не могат да достигнат заветните 10 млн., а за 20 могат само да мечтаят. Дори и да успеят да ги произведат, кой ще ги купува.
  • #6
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    А, ще има ли толкова хасфат за 20мил.? При това всяка година.
  • #5
    7 rate up comment 10 rate down comment
    до Дошо ( преди 10 години )
    Досега в Китай само Тойота е разкрита като калпава марка за ***, друг няма.
  • #4
    4 rate up comment 7 rate down comment
    бъчваря ( преди 10 години )
    Да де, ама японското не върви в Китай. Все едно тук да върви турското. Е няма как да стане. VW използват точно това за да настъпят в Китай и в световен мащаб. В крайна сметка конглокентните продукти ще станат по-качествени, защото ще се продават малко. А като се продават малко, единственият шанс е повишаване на качеството. Така, че 20 милиона VW ще са ни само от полза. Не е ли така?
  • #3
    9 rate up comment 4 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 10 години )
    naskoro vi govorih, 4e sa se orientirali qko kum out-sourcing v *** industriqta...ei za tva qponskoto si e qponsko, v 4astnost MAZDA!6tot e made in japan, a ne 4aina!
  • #2
    15 rate up comment 9 rate down comment
    груди ( преди 10 години )
    Тая компания е абсолютен предател на всичко европейско и достойно, само и само за да печелят повече пари! Никога,ама НИКОГА няма да си купя техен продукт и съм забранил и на семейството ми да купуват техни автомобили или каквото и да е! Много мразя да ме правят на балък, а ВАГ правят точно това с клиентите си. А сега ще им продават и китайски *** на същите супер надути цени. Не мерси!
  • #1
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 години )
    Що за цел е да се стремиш към бройки, а не към качество? Автоматично говори за качеството на техните автомобили. Ще се спука балона много скоро.