fallback

Недоволен клиент потроши Maserati Quattroporte

В сервиза го излъгали, че са му сложили нови части

Собственик на Maserati Quattroporte публично потроши своя суперавтомобил пред автосалон на марката в град Циндао. Причина за действията му е недоволството от сервиза на дилъра, съобщава изданието People.През 2011 г. китайският бизнесмен платил за колата 260 млн. юана ($420 000), но след около година му се наложило я да вкара в сервиза. Там вместо нови резервни части му поставили такива втора употреба. Те обаче били платени като нови. Това накарало китаеца да подаде няколко оплаквания до дилъра, който в крайна сметка признал грешката си, но не предприел никакви действия да поправи случилото се или да компенсира собственика на колата.В крайна сметка на ощетения клиент му било заявено, че резервните части на неговия автомобил "могат да се считат за напълно нови". Това вбесило китаеца и той наел 4 млади момчета, които пред очите на насъбралата се тълпа напълно потрошили луксозния седан.Засега не е известна реакцията на представителите на Maserati. Това обаче съвсем не е изолиран случай в Китай. Наскоро собственик на BMW Х1 влетя в с колата си в шоурум на баварците в Чжучжоу, след като не успя да се разбере със служителите относно това какви гуми да му сложат. През 2011 г. собственик на Lamborghini Gallardo от Циндао пък получи отказ от представителството на фирмата да ремонтира колата му, която е в гаранция. Бизнесменът нае работници с чукове, които напълно изпотрошиха луксозната суперкола.Снимки: sina.com

Тагове: maserati quattroporte
fallback
  • #12
    trex ( преди 11 години )
    Така се случва със колите от най-скапания концерн - ФИЯТ. Няма ла-ла ферари няма ***-*** мазерати всичко след година и сервизче. Иначе струват си е' майката.
  • #11
    БГ ( преди 11 години )
    Който говори глупости за Японски автомобил значе има комплекси от него. Япония е на няколко хиляди километра от Европа и успява да се конглокира с европейските коли.
  • #10
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Да бе Тойота е синоним на *** затова е най-големия производител в света. ХАХАХА
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    ауди и ваген са най-големите ***
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    ХахАха Е тва ако не е пълна простотия незнам какво е. А ся някой да каже как точно тоя китаец хипотетично е разбрал, че частите не са му чисто нови с найлончета ? Не се посочва повторна смяна нито нищо? Пълен фарс е тая статия. Да не говорим, че няма официални данни и изявления. Виж за гадно отношение бавене и т.н. ок ама как разбра, че не са оригинални частите? Да не говорим, че няма никакъв шанс това да се случи при положение, че си плаща като поп китайчето!
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    ""Ето това е разликата между Лексус и останалите премиум марки, при тях обслужването е на съвсем различно ниво!не напразно мото-то им е: 5 star service :)"" Мисля че едно счупено Мазерати,БМВ или Ламбордгини не може да се сравнява със стотиците запалени Тойоти или Лексуси. Да не забравяме, че там дори Китайците запалиха завода на Тойота а продажбите на марката паднаха с над 60%. В Китай Тойота е синоним на ***! Не че по останалия свят не есъщото.
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    Частите в колата на китаеца били китайски ;D
  • #5
    omg ( преди 11 години )
    Идеална "реклама" за псевдо-премиум бози! А че западняците в Китай се гъбаркат с тях и ги вземат за мезе не е тайна за никого.
  • #4
    груди ( преди 11 години )
    Мдаааа. Китайците тепърва имат да се учат на европейско-американско лицемерие, измами и измъкване от отговорност. Така правят бизнес американо-европейските производители - взимат ти много пари, и после ти взимат още пари и ти казват, че това е нормално и едва ли не ти си виновен, че си им клиент. Дано китайците не се поддадат на тези *** и да си настояват за уважение и без евро-***.
  • #3
    Мен ( преди 11 години )
    Какво друго да очакваш от премиум Фиат..ама в БГ, много се кланят на тази марка, защото като карат италианска кола си мислят, че се возят в "расов" автомобил..
fallback
Последни