IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz представи дългата E-Class

E-Class L ще се предлага изключително в Китай

Mercedes-Benz представи дългата E-Class

Mercedes-Benz представи дългата E-Class
За да бъде успешна една автомобилна компания в Китай, тя трябва да предлага седани. Тези автомобили са най-търсените в страната. А ако компанията предлага луксозни коли, тя задължително трябва да има в гамата си седан с удължено междуосие. На тази формула залагат както BMW и Audi, така и Mercedes-Benz.

Щутгартската марка вече предлага обновена версия на своя E-Class L. Моделът е базиран на преминалата през фейслифт E-Class и бе представен пред публика на изложението в Шанхай.
Mercedes-Benz представи дългата E-Class
Подобно на своя предшественик, а и на останалите удължени седани, E-Class L е предназначен изключително за пазара на Китай. Автомобилът има дължина от цели 5019 мм, а междуосието му е увеличено със 140 мм, като вече достига 3014 мм. Така задната част на салона предлага допълнителни 14 см. за краката на пасажерите.

Също като позната в Европа и САЩ E-Class, удължената версия за Китай се предлага с два вида радиаторна решетка - спортна и стандартна. По-късно ще бъде наличен и модел с визуален пакет от AMG.
Mercedes-Benz представи дългата E-Class
Китайците имат избор между три двигателя. Най-достъпната версия - E 260 L BlueEFFICIENCY, е оборудвана с четирицилиндров агрегат с 204 к.с. След нея в гамата е E 300 L (245 к.с.), а на върха е поставена E 400 L, която генерира 333 к.с. Всички модели се предлагат стандартно с автоматична скоростна кутия.

На по-късен етап ще бъдат прибавени още версии, сред които представената в Шанхай E 400 L Hybrid.
Mercedes-Benz представи дългата E-Class
Mercedes-Benz представи дългата E-Class

0 от 500
  • #5
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Vinegar ( преди 11 години )
    Здравейте, от много време съм фен на този сайт, но в последните няколко месеца съм отвратен и учуден как не Ви е срам да пишете и пускате публикации за иновации с водещи европески производители предназначени изцяло за Китай или за Индия. Абе хора, ние сме в Европа, осъзнайте се! Ще загубите и малкото верни фенове на този сайт.
  • #4
    10 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Немските премиуми са правени в Китай и са за Китай.
  • #3
    30 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Никой ли не прави коли за европа вече? Всяки нов модел вече е за Китай. Тъкмо влезнахме в Европа и се оказа че в Китай е трябвало да влезем.
  • #2
    7 rate up comment 23 rate down comment
    Анонимен ( преди 11 години )
    Няма начин да не е.Немски премиум без асфалт в купето няма!
  • #1
    12 rate up comment 24 rate down comment
    1 ( преди 11 години )
    дали е асфалтирана :)