fallback

Dokker и Dokker Van - най-новите на Dacia

Пътническото и лекотоварното возила са вече в България

Най-новите попълнения в гамата от модели на Dacia в България - Dokker и Dokker Van, са предназначени съответно за лични и служебни нужди. Dokker е 5-местен ван, който демонстрира модуларност и просторен салон, а Dokker Van, който е малък лекотоварен автомобил, трябва да привлече вниманието на търговци и занаятчии. И двата автомобила са обзаведени с дизайна, който познаваме от 7-местния Lodgy. Интериорът също е зает от този модел, както и двигателите. Разлики обаче не липсват. Dokker и Dokker Van имат преработено за нуждите си окачване, както и различни размери. Дължината им е 4.36 м., широчина - 1.75 м., а височина - 1.81 м. Най-важните разлики обаче са в задната част, при която основното е функционалността. Задната врата е плъзгаща, като при по-високите нива или срещу доплащане, моделът може да бъде обзаведен и с две такива врати. Освен това са налични и асиметрични врати на багажното отделение, които се отварят на 90 градуса и се стопират от система за задържане, която не позволява затръшване при ветровито време. Двуместният Dokker Van се предлага и с пътническата предна седалка Dacia Easy Seat, чиято задна част се сваля напред и се превръща в маса. Освен това цялата седалка може да се повдига напред към жабката, за да освободи пространство за товари с дължина до 2,42 метра. Тя може да бъде и демонтирана, като по този начин се освобождават 3,9 кубични метра товарна вместимост. Рационализацията позволява лесно транспортиране на предмети с дължина до 3,11 м. Максималният полезен товар на Dacia Van е 750 кг. В зависимост от версията се предлагат няколко начина за разделяне на кабината товарния отсек - посредством две тръбни прегради зад шофьора, метална преграда със стъкло или модулна преграда с решетка. Има и множество аксесоари, разработени специално за бизнес клиенти: дървена облицовка, предпазители на калниците в товарния отсек, набори от отделения за съхранение, комплект дървени шкафчета, стоманени лостове на покрива, защитни лостове за задните врати и др. Dokker, който е оборудван с пет места, разполага с багажник с вместимост от 800 литра, който може да побере предмети с максимална дължина от 1.16 м. При сгъване на седалката напред се освобождава площ за съхранение с дължина 1,57 м и товароносимост от 3 кубични метра. В уникалното за Dokker и Dokker Van оборудване пък са включени отделение за документи на гърба на седалката, детски столчета, преносима хладилна чанта, багажник на покрива, мрежа на гърба на задните седалки и др.Иначе, оборудването е аналогично с това на Lodgy, като в него може да бъде включена и системата Media Nav - аудио-навигационна система, която разполага със 7-инчов (18 см) сензорен екран. Подобно на Dacia Lodgy, моделите Dokker и Dokker Van се базират на M0 платформа, която включва ново двигателно отделение и специфична задна част. Предното окачване тип McPherson с триъгълен носач е със същата схема като при всички модели на Dacia. Задното окачване е дериват на Renault Kangoo и е с програмирано усукваща се щанга с винтови пружини. Клиренсът на Dokker и Dokker Van е съответно 189 мм и 186 мм, което ги прави подходящи за повечето видове пътна настилка. В България, Dacia Dokker и Dokker Van се предлагат с избор от четири двигателя: чисто новият 1.2 TCe 115 и познатите 1.6 MPI 85 бензинов двигател, както и дизеловият 1.5 dCi със 75 к.с. и 90 к.с. Двата дизелови агрегата носят Dacia eco² емблемата благодарение на консумацията на гориво от само 4,5 л/100 км и CO2 емисии от 118 г/км. Цените на Dacia Dokker, който има хомологация N1 и ползва данъчен кредит, стартират от 13 742 лв. без ДДС. При Dokker Van началната цена е 12 908 лв. без ДДС. Също като Lodgy, Dokker и Dokker Van се произвеждат в новия завод на марката в Танжер, Мароко. Снимки: Dacia

fallback
  • #17
    ОТГОВОР ( преди 11 години )
    Няма да влезе в сервиз, след най-много 25 000 км. е отишъл за вторични!
  • #16
    Анонимен ( преди 11 години )
    Logan TAXI 200000км. без проблем, в задачата се пита, колко пъти ще влезе Caddy в сервиз, за същите километри???
  • #15
    Mupo ( преди 11 години )
    А виждал ли си кади товарно? Същото е фазер и то не навсякъде. Само цената е х2.
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ако, прибавят 4Х4 и automatik, ще бъде мечтания модел за работа и свободното време!!!
  • #13
    пешо екса ( преди 11 години )
    баничарки некакви ,кофти
  • #12
    Анонимен ( преди 11 години )
    Как се смеете за облицовката в товарен ант., а не виждате липсващата жабка в Up ха ха ха.....
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не ми харесват произведенията на Рено! Не им вярвам.
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има ли значение с какво е облицовано товарното отделение? Това е товарен автомобил, целта е да се превозват стоки до магазина или материали до строителна площадка!
  • #9
    смяяяях ( преди 11 години )
    Ха, ха, щях да падна!Снимката на задното отделение ме потресе!Не само, че едва има тапицерия, но и малкото покрито пространство е с фазер за 50 ст. кв. метър.
  • #8
    истината ( преди 11 години )
    Честито за феновете на ВАГ:http://autobild.bg/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D1%8A%D1%82-tsi/a4022Дори и не си признават и обществото трябва да ги натиска и забележете,цитирам:VW покрива някои разноски на своите клиенти.Само някой разноски а.Ееее,все пак е нещо отколкото нищо,като до сега.
fallback
Последни