fallback

Най-икономичната кола в Германия е японска

Toyota Yaris Hybrid надделя над всички хибриди, както и над бензиновите и дизелови коли

Toyota Yaris Hybrid бе обявен за най-икономичният автомобил на Германия. Компактната хибридна кола показа завидна икономичност в сравнителен тест на автомобили с традиционно или алтернативно задвижване на немското списание „Auto Bild“. „Няма да откриете по-икономичен хибрид“ е заключението на редакторите. За съставяне на класацията германците взимат предвид потреблението на гориво, обезценяването на автомобила и постоянни разходи като данъци, застраховки и техническа поддръжка. Накрая се изчислява цена на километър, като взима примерен годишен пробег от 7 500 км. По тази формула Toyota Yaris Hybrid изисква по 1,21 лв/км, което е най-доброто постижение в тества, в който участват автомобили с алтернативно, бензиново и дизелово задвижване. Информацията за участниците е ограничена, но се уточнява, че следващият автомобил в класацията харчи с 0,22 лева повече на километър. На трето място е отново хибрид на Toyota - Prius Plug-in Hybrid. Ако годишният пробег е 15 000 или 30 000 километра, разходите на Toyota Yaris Hybrid падат до съответно 0,72 лв/км и 0,57 лв/км, което също е най-доброто постижение в теста. Подробно за Toyota Yaris Hybrid Информация и снимка: Toyota

Тагове: toyota yaris hybrid
fallback
  • #13
    Triforce ( преди 12 години )
    Добре де, ама стига с това номер едно! Номер едно сте по тъпотия, не го ли разбрахте?!
  • #12
    Nero ( преди 12 години )
    Хибридите на Тойота са известни като най-безпроблемните модели на пазара откакто има Приус. Какви поддръжки те гонят? Няма ремъци, няма турбини, даже инжектори за директно впръскване няма, а спирачки се сменят 2 пъти по-рядко
  • #11
    Nero ( преди 12 години )
    Трифорце, ти *** ли си? "За съставяне на класацията германците взимат предвид потреблението на гориво, обезценяването на автомобила и постоянни разходи като данъци, застраховки и техническа поддръжка. "
  • #10
    Triforce ( преди 12 години )
    И това, че Яриса е най-икономичен, ако дава дефекти и влизаш в сервиза, едва ли ще ти излезе по-евтино! Те са дали тест при нова кола за 7500 километра, но явно това е за първите три години. Дори богаташите си карат колите по 5-6 години, така че вашите филми не ми се гледат! Предпочитам сериала на Транспортер, в който защо пък така решиха да използват тия счупени Аудита серия А8... едни такива гадни, чупливи, с тракащи дизели....Може би след 10 години, когато автомобила стане 100% консуматив, тИ това, че Яриса е най-икономичен, ако дава дефекти и влизаш в сервиза, едва ли ще ти излезе по-евтино! Те са дали тест при нова кола за 7500 километра, но явно това е за първите три години. Дори богаташите си карат колите по 5-6 години, така че вашите филми не ми се гледат! Предпочитам сериала на Транспортер, в който защо пък така решиха да използват тия счупени Аудита серия А8... едни такива гадни, чупливи, с тракащи дизели....Може би след 10 години, когато автомобила стане 100% консуматив, тогава ще има значение да си купиш евтин автомобил с нисък разход и понеже ще гледаш като него на краткотраен актив, няма много да ти пука дали е удобен или е от най-качествените. Но това ще стане най-рано след 10 години, а богаташите пак ще си карат Мерцедес, БМВ и Ауди!
  • #9
    Triforce ( преди 12 години )
    Ама нали до сега говорихме кой е номер едно? Това, че си най-добрият в хибридните технологии не те прави номер едно! Давам пример - твоята фирма прави машини, които са с най-ниска консумация на енергия и най-високо КПД. Да, обаче моята фирма дава най-добра гаранция, машините ми се развалят по-рядко от твоите, поддръжката ми е евтина и давам най-добър срок на изработка. Т.е. - в момента в който някой има нужда от машината, коя би предпочел, как мислиш? Та по темата - номер едно, ама друг път!!!
  • #8
    Анонимен ( преди 12 години )
    Хонда си е Хонда, не я сравнявай с Тойота, но е факт че на тема хибриди са най- напреднали
  • #7
    Triforce ( преди 12 години )
    Ще станат номер едно, когато станат номер едно по контрол на качеството си! Да продаваш много, да нямаш качествен сервиз, в сервиза да ти се подиграват и т.н. - това не е номер едно! Сигурен съм, че не само в България има гафове, лошото е, че само в Америка ги отразяват! Защо трябва да е така? Да, всеки гледа да спести нещо дребно, което уж не пречи, но нали са номер едно? Нека бъдат такива! За мен номер едно в Япония са Хонда! Въпреки сглобките по цял свят все още държат на качеството!
  • #6
    !!! ( преди 12 години )
    Бреййй, тия от Аутобилд как са се изтървали тоя път..., от ВАГ ще им дърпат ушите
  • #5
    Анонимен ( преди 12 години )
    Няма какво да се коментира,свтовно призната технологична нация в целия свят от много дълго време.
  • #4
    Анонимен ( преди 12 години )
    Винаги Японците са номер 1 във всичко на света,тотална хегемония.
fallback
Последни