fallback

Evoque ще търпи промени всяка година

Първата нова модификация ще с V6 мотор с мощност 340 к.с.

Британският производител Land Rover има намерение да избяга от общоприетото правило даден модел да се модернизира в средата на неговия жизнен цикъл и възнамерява всяка година да обновява своя Range Rover Evoque.Главният дизайнер на Land Rover Джери Макговърн заяви пред журналисти на автосалона в Ню Йорк, че Evoque трябва да се движи в крак с модата от гледна точка на дизайна, както и да бъде най-технологичният автомобил в класа си. Затова и компанията непрекъснато ще усъвършенства своя бестселър, за да може той да бъсе конкуретноспособен през цялото време.Макговърн допълни, че съвсем скоро ще бъдат показани нови модификации на Range Rover Evoque, като първата ще бъде „зареден” вариант на кросовъра. Тази версия ще разполага с 3.0 литров мотор с механичен компресор, разработен от инженерите на Jaguar.Мощността на този V6 двигател ще бъде 340 к.с., а максималният въртящ момент – 450 Нм. Прогнозите са, че с подобен агрегат кросовърът ще ускорява от 0 до 100 км/ч за 7 секунди, а максималната му скорост ще достига 220 км/ч.На автосалона в Женева през март британският производител показа версия на Range Rover Evoque, която разчита на 9-степенна автоматична скоростна кутия. Благодарение на нея се намалява както разхода на гориво, така и нивото на вреднии емисии СО2.Снимка: Land Rover

Тагове: range rover evoque
fallback
  • #11
    RRE ( преди 11 години )
    Spored baby RR forum niakoi ot zvezdite sobstvenici na RRE sa:Mel Gibsan,Stivan Gerrard,James May,NAS i mnogo drugi.Ne6to geysko da namirate v tezi lica.Nikoi ne se interesuva koe e za zeni,koe e za maze,vsi4ko e unisex.Ot zna4enie e koe e krasivo i za dvata pola.Evoque e nai-krasiviat djip praven niakoga.FACT.
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    "който казва че теглото е от значение е аматьор..... " да бе , аз сумист спринтьор не съм виждал. А да си чувал, че голямото тегло и лошата айродинамика са обратно пропорционални на доброто ускорение и разхода?!
  • #9
    RRE ( преди 11 години )
    Spokoino niama da kara6,Evoque e za maze sigurni v mazestvenosta si s dalboki djobove.Usloviat,koito ti o4evadno ne izpalniava6.Spored Evoque owners club,samo 18% ot sobstenicite na Evoque,sa zenie,samo za spravka 12% ot sobstvenicite na GT-R sa6to sa zeni,tova pravi li godzila geyski avtomobil
  • #8
    ......... ( преди 11 години )
    един от шефовете на нисан беше казал :който казва че теглото е от значение е аматьор.....
  • #7
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не бе това е най-мъжкарската кола, като влезнеш вътре си като Рамбо, ама навън си човек с леви уклони. Как изобщо може това да е кола за мъж..., само си помисли кой го рекламира- Виктория Бекъм.Мен би ме било срам да карам това паркетно Ем Тел Бе!
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ето това е ултимативният гей-мобил!
  • #5
    RRE ( преди 11 години )
    Spored men dizaina izprevarva vremeto si s mnogo,zatova tam ne o4akvam promeni,no 4rez moderniziraneto vsiaka godina na motorite,skorostni kutii i multimediata,interesa kam Evoque 6te prodalzi da bade ogromen,s nad 100 hiliadi broiki godi6no.A na tozi pod mene bih mu kazal da si gleda stadoto ot divi ovce i da ne se zanimava s ne6to ot koito i predstava si niama.Ka4estvoto na Evoque,kakto i na vseki RR otkakto se izliaha miliardi v tazi kompania e na nivo S clasa
  • #4
    RRE ( преди 11 години )
    Absolutno si prav,moiat Evoque s 240 konia oskoriava to4ni za 7 s,tozi sas 100 konia pove4e kolkoto i da tezi spored men 6te gi vzima v poriadaka 6.5-6,8
  • #3
    Анонимен ( преди 11 години )
    С тези амбразури,вместо стъкла,каквито и промени да правят все тази...Да вземат и качеството малко да оправят,че от много години насам са все на последните места по надеждност.Да не говорим за нереално високите цени на тези индийски ***.Поддръжката пък е толкова скъпа и за части толкова се чака,че просто трябва да си голям фен на марката и мазохист,за да си купиш подобно творение.
  • #2
    17х ( преди 11 години )
    Зависи колко тежи, все пак това не е Смарт
fallback
Последни