fallback

Mercedes-Benz вече е извън Топ 3 по стойност

Toyota продължава да е лидер при компаниите

Германският автомобилен производител Mercedes-Benz, който е оценен на $20.298 млрд., отпадна от първата тройка на най-скъпите автомобилни марки. Компанията отстъпи мястото си на Volkswagen, който вече заема втора позиция в класацията Brand-Finance.Лидер по стойност си остава Toyota, която е оценена на $25.979 млрд. Следват Volkswagen и BMW, докато Mercedes-Benz вече е на четвърта позиция. Топ 5 се завършва от американският концерн Ford.Място    Марка        Стойност в милиарди долари1.    Toyota              25.9792.    Volkswagen    23.6663.    BMW                23.2364.    Mercedes-Benz    20.2985.    Ford                 19.6236.    Nissan            17.6467.    Honda             16.1148.    Porsche          11.2419.    Hyundai            8.71510.  Renault            8.430По-рано тази година компанията Brand-Finance обяви рейтинга на най-влиятелните автомобилни производители. Начело в него е Ferrari, която успя да изпревари не само другите фирми от бранша, но и компании като Google и Coca Cola.

Тагове: brand-finance
fallback
  • #69
    hawkeye ( преди 11 години )
    Относно определянето на стойността на компанията се използва показател пазарен растеж. Той се определя на база нарастване на цените на акциите на компаниите. Една компания става по-скъпа на пазара, когато по ефективно се управлява. При автомобилните компании ефективното управление се определя на база постигнати продажби. Всички други фактори имат условно влияние и не вдъхват доверие на инвеститорите (тези, които притежават акциите. Погледни случая с Фейсбук!
  • #68
    hawkeye ( преди 11 години )
    Знаещ, нищо лично, но марка и компания са различни неща. Една компания била тя и АД може да притежава няколко марки. По долу ти обясних кои са факторите, които определят стойността на марката, а не на компанията. Изграждането на марка е маркетингов подход за постигане на монополно влияние върху определен пазар или сегмент. В статията се говори за стойност на марка, а не на компания, следователно коментара ти не е по темата.
  • #67
    Анонимен ( преди 11 години )
    Или, Alfa Romeo Giulietta
  • #66
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всеки нормален човек би предпочетл Форд или Опел пред нещо японско. Астра и Фокус са най-красивите автомобили в класа си.
  • #65
    знаещ ( преди 11 години )
    Това не са квартални магазинчета hawkeye,а големи компании,които са АД.Акциите на тези дружества се продават и там цените зависят от много неща,но и са доста спекулативни в повечето случай,като по никакъв начин не отразяват реално цената и състоянието на компанията.Пример:миналата година се разбра,че немските автомобилостроители са си препродавали коли по между си,за да напомпат продажбите и по този начин да симулират добро здраве в кризата и акциите им да бъдат на виски цени.Чети,преди даПишеш
  • #64
    знаещ ( преди 11 години )
    Уважаеми,hawkeye,изобщо не си в час с някой неща.Както казах по-долу цената на марката се определя от много фактори,но явно си на принципа Чукча писател-чукча не читател!Отражението на цената на акциите е това,което си написал.Най-общо казано цената на дадена марка е сбора от акции с тяхната пазарна стойност.Ако решиш да купуваш някаква компания не отиваш при шефа да му кажеш:ей,брато,ей ти 10 млрд да купя компанията от теб,а отиваш на фондовата борса и купуваш акции,ако се продаватСлучайно
  • #63
    hawkeye ( преди 11 години )
    Уважаеми, знаещ! марката и нейната стойност не се определя от цената на акциите или размера на ДМА. Марка се създава и развива за да се постига лоялно търсене (т.е. независимо каква е цената, крайният продукт да се купува) следователно факторите, които оказват влияние върху стойността на марката е пазарния дял, обема приходи от продажби и възвръщаемостта от постигнатите продажби. След като прочетеш това, смятай се и ти за "специалист" по това как се определя стойност на марка!
  • #62
    Анонимен ( преди 11 години )
    Абе, вие въобще четете ли какво пише или се правите на прости? Класацията е за БРАНДОВЕ. Това не е класация за това кой консорциум е по-голям тук се мери стойността на МАРКАТА. ВАГ е консорциумът-собственик на 12-те марки: Фолксваген, Ауди и т.н. и всяка ОТДЕЛНА МАРКА си има стойност! Ако, например, Хонда реши да купи Ауди от ВАГ, Ауди ще има стойност от $5,5 млрд., които Хонда трябва да платят за да преминат във владение на по-горните.Честно, много *** народ се подвизава тук...
  • #61
    Georgi ( преди 11 години )
    Normalno e VW da sa na 2ro mqsto tui kato VAG grupata e mnogo golqma i daje se u4udvam kak toyota e na 1vo mqsto..... VAG IS THE BEST ;)
  • #60
    Анонимен ( преди 11 години )
    Този пък, японски тенджери и немски танкове. Ами, да, такове са защото:1.) Уникално грозни и еднотипни като танк2.) Возията е дори по-зле от на танк3.) Разхода - си е точно танков4.) Технологиите използвани в тях са от преди 60 годиниКарайте си ги със здраве!
fallback
Последни