fallback

Seat се отказа от Exeo

Моделът ще бъде спрян от производство през лятото

Ниският интерес от страна на клиентите и предстоящото пускане на нови модели накараха Seat да се откаже от по-нататъшното производство на седана и комбито Exeo, които представляват видоизменена версия на предното поколение Audi A4.За цялата 2012 г. испанският производител е продал малко над 3000 бройки от модела, което е 4  пъти по-малко от показателите за 2011 г. Затова и производството на автомобила ще бъде спряно през лятото на тази година.Главното достойнство на Exeo (на снимката) бе ниската за представителен седан от сегмент D цена, която в началото привличаше корпоративни клиенти. След пускането на хечбека Toledo и предстоящото пускане на комбито Leon ST клиентите на марката ще получат далеч по-съвременни автомобили и това праща Exeo в историята. Exeo се произвежда от 2009 г., като в началото се предлагаше само във версия с дизелов мотор и ръчна скоростна кутия. По-късно бяха добавени и бензинови мотори, както и автоматична трансмисия. Очаква се неговото място на поточната линия да бъде заето от няколко нови модела, в това число и два кросовъра.Снимка: Seat

Тагове: seat exeo
fallback
  • #14
    Авт. спец ( преди 11 години )
    SEAT, е на последното 50-то място, в класацията "Най-скъпата авт. марка за 2013г."
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW, ще я закрие, но няма да я даде на Китайци!
  • #12
    Дебелия ( преди 11 години )
    Това е най-проблемната марка на ВАГ. От дълги години е на загуба и мисля, че ВАГ търсеха/търсят китайски инвеститор, на който да продадат марката.
  • #11
    Wane ( преди 11 години )
    Exeo също беше грешен ход и лично на мен това ми беше ясно от самото начало. В момента Seat са на прав път с Leon (и по улиците има не малко), но май се забавиха фатално много с точния ход. Странно е, колко некадърно им е управлението, при все че VAG по принцип умеят да продават.
  • #10
    Wane ( преди 11 години )
    Марката Seat като цяло е най-проблемната във VW Group. Мисля, че години наред им беше сбъркана концепцията. В един момент всички модели имаха еднаква предница и приличаха на ванове, а пазарът вече не търсеше ванове, а кросоувъри и традиционните хечбеци и т.н. В съшото време Skoda предлагаха идентични модели, на същата цена, но с по-консервативно излъчване и продаваха.
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    Таман се убедихме колко велика кола е и те взеха, че го спряха?
  • #8
    foggy ( преди 11 години )
    Edinwtveniat problem na Seat e krizata na nai-xilniat im, roden pazar - Ispania. Az jiveia v Belgia i tuk Seat e mnogo populiaren - Ibiza, Leon, Altea XL.nviat Leon e strahoten na jivo i pone tuk barzo nabira populiarnost. ako stava duma Seat se predstavia v apti po-dobre ot alfa Romeo naprimer.
  • #7
    анти VW ( преди 11 години )
    Когато изразявам, възмущението си от подобна политика(VW), не го казвам с насмешка, или злорадство, просто ми е мъчно за хората в Европа, които както нас, ще разберат какво е ДИВ КАПИТАЛИЗЪМ, как ние като потребители да подкрепяме родното Европейско производство, като ни извиват ръцете с подобно отношение! Некачествено производство, непризнаване на дефекти(DSG), които излизат през носа, и за капак ти искат пари и за елементарни "екстри", като жабката на модел който трябва да е за най-бедните!!
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    Има модели на Seat, които ми харесват. Дизайнът им е агресивен и цената добра. Само дето не виждам никой да ги купува. Според мен VAG скоро ще премести производството на някои от малките модели VW в техните фабрики за да може по-високите класове да се правят в Гемрмания и ще закрие марката Seat
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    До това води, политиката на VW...
fallback
Последни