fallback

VW изтегля над 380 000 коли в Китай

Причината е проблем с автоматичната скоростна кутия DSG

Немската автомобилна компания Volkswagen ще изтегли от пазара на Китай над 380 000 свои коли, заради проблем с популярната трансмисия с два съединителя DSG. Това съобщава китайската агенция за контрол на качеството, цитирана от Chinadaily и Autoevolution. Според информацията голям брой собственици на автомобили с такава скоростна кутия са алармирали за сериозни проблеми с колите си. Посочва се, че по време движение, когато трансмисията е на втора предавка, автомобилите рязко губят мощност и дори спират. А това може да причини катастрофа, заявяват от агенция за контрол на качеството. Сервизната акция засяга над 380 000 автомобили на автогиганта, повечето от които са произведени в Китай, съвместно с партньорите на немската марка FAW Group. Сред засегнатите возила обаче има и такива, които са внесени в най-многолюдната страна в света. Засяганите автомобили, които са включени в акцията са: - 7 139 екземпляра от моделите Scirocco 1.4TSI, Golf Variant и Cross Golf, произведени между декември 2008 и септември 2012 година. Тези модели не са произведени в Китай, а са внесени в страната. - 245 999 екземпляра от моделите New Bora 1.4T, Golf A6 1.4T, Golf A6 1.6T, Sagitar 1.4T, Magotan 1.4T, CC 1.8T, New Sagitar 1.4T, New Magotan 1.4T, New Magotan 1.8T и Audi A3 1.8T. Тези модели са произведени в Китай. - 131 043 екземпляра от моделите Touran 1.4T, Octavia 1.8T, Octavia 1.4T, Lavida 1.4T, Superb 1.4T, New Passat 1.4T и New Passat 1.8T, също произведени в Китай. Изданието Autoevolution припомня, че през миналата година Volkswagen увеличи гаранцията на DSG трансмисията в Китай на 10 години, след като получи множество оплаквания от свои клиенти. Сервизна акция обаче не бе организирана. Според информацията това изтегляне ще коства на немската компания около $500 мнл.

Тагове: DSG
fallback
  • #33
    Slavo ( преди 11 години )
    "Хорошо придумано, плохо сделано" Руска на родна поговорка... Може на чертежа да е добре, ама после и материала трябва да е точния и за точната цена! Не можеш да купуваш евтин алуминии, като украинския и китайския, защото има много големи примеси на силиции и не издържа на усукващия момент! Ама като намаля производството на самолети материала "силумин" стана евтин и решиха да го напраскат там, където не му е мястото! Добре, ама цените на колите не ги свалиха! Еми то Господ де не е сляп!!!
  • #32
    Анонимен ( преди 11 години )
    Глупости!ФВ са еднакво некачествени където и да е.
  • #31
    Анонимен ( преди 11 години )
    2008 година когато седнах за първи път да покарам кола с DSG кутия (беше Passat CC).Определено е нещо, което предизвика респект. Тогава заедно с Passat-a покарах и едно Evo X със ТC-SST кутия внесена от Канада и разликата беше огромна. Останах много впечатлен от бързината с която DSG превключва и липсата на каквито и да е лашкания при смяна на предавките. Момчето, собственик на двете коли обаче още тогава имаше солидни опасения, че DSG-то може да е прецака. Този момент за жалост дойде 2011 г.
  • #30
    $$ ( преди 11 години )
    Проблема наистина е от доста години, и не прави чест на VW, да не си признават!! Отдавна се говори за лошото им качество с по-сложните проекти! Преди време точно "AutoBild" препоръча единствено 1,6 бензин 102к.с. като надежден, а е мотор на повече от 20години. Не става само с плюене по конКУРентите .....
  • #29
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кой те пита съгласен ли си, не си ли? Първо събери парички за нов автомобил, тогава евентуално давай мнение.
  • #28
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не съм съгласен че китайските VW са по-некачествени. няма логика. Китайския пазар е най-привлекателния за всички автомобилни производители и няма причина продават някакви други 'некачествени' VW там. За DSG знам още от преди 4-5 години, че на 100к км дават фатални дефекти и е нужен скъп ремонт. Това чесно казано е голяма издънка на VW и то не защото се е получил този дефект, а защото не го отстраняват толкова години при положение, че знаят за него.
  • #27
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пак се почнаха коментари от ***. ФВ за китайския пазар е в пъти по некачествено от ФВ за щатите, а то е в пъти по-некачествено от това за Европа. Затова има такава драстична разлика в цените в китай, сащ и европа. Ама *** *** плюе и изобщо не мисли къде ли се крие проблема и защо в европа просто няма оплаквания за dsg. Докато оплаквания от прехвалената тойота на килограм. Както и в европа, така и още повече в сащ. Днес има разлика от земята до небето между европейско и друго изпълнение..
  • #26
    Анонимен ( преди 11 години )
    Най-после някой да извика "Царят е гол".Всички ги знаят, че са им проблемни колите, дори не могат да се нарекат средняци.Но техните ADAC и DEKRA се скъсваха да си хвалят родното производство.Да, ама на лъжата краката са къси.
  • #25
    КЪДЕ СА SPEEDART И ( преди 11 години )
    AUDI FAN,TEЗИ СМЕШНИЦИ, ДА ОБЯСНЯТ КЪДЕ Е ПРОБЛЕМА?:)
  • #24
    Анонимен ( преди 11 години )
    ВСИЧКО ПРОЙЗВЕДЕНО ОТ VAG Е ***!
fallback
Последни