fallback

Mitsubishi готви нов седан и голям SUV

Работи и върху наследник на Lancer

Mitsubishi Galant 2009. Снимка: MitsubishiЯпонската автомобилна компания Mitsubishi не е доволна от резултатите си в САЩ. За последните десетина година марката бележи спад в продажбите си, който се дължи и на факта, че предлаганите от нея модели стават все по-малко. Това обаче е на път да се промени, тъй като японците разработват няколко нови модела, с които ще опитат да си върнат позициите на пазара в САЩ. Това заяви Масатоши Хасегава, изпълнителен вицепрезидент на корпоративното планиране в Mitsubishi Motors Северна Америка, в интервю за Automotive News. Според Хасегава компанията има нужда от напълно нов седан със средни размери, както и от SUV, който е по-голям от настоящия Outlander. Тази модели вече се разработват, но се очаква да бъдат готови за пазарна премиера не по-рано от 2015 година. През същата година трябва да бъде готов и наследникът на Lancer, който според Хасегава също губи позициите си в САЩ. Mitsubishi ще увеличи и парите, които влага в реклама, за да популяризира новите си модели. Дилърските центрове в стараната също ще се увеличат. Не е ясно обаче дали въпросните нови модели ще пристигнат в Европа.

Тагове: Mitsubishi
fallback
  • #18
    Ъ ( преди 11 години )
    Паджеро е единственият SUV като модел, роден ЗАРАДИ рали спорта! След което бива облагороден за нормални условия...Относно Ево10, доста продажби, но реално група N изгуби надпреварата с WRC и стана по-непопулярна, затова и само частници финансират подобни отбори. За радост, по българските писти се вихри едно такова :)
  • #17
    Cenitell ( преди 11 години )
    Мицубиши беше страшилището на ралитата, с много победи с Лансер Еволюшън, те първи въведоха върхова електроника за тяхната с-*** 4х4, но след като фирмата се отегли, частните отбори бяха финансово неконглокентни. Същото 1:1 бе и с Паджерото, което ореше пясъците и жънеше първите места на Рали Дакар-до отеглянето на фирмата заради всеобщата криза. Но по Моторс ТВ гледам Ево 10 пак побеждава но в клас N (с малки подобрения за бедни частници)
  • #16
    Прометей ( преди 11 години )
    Последния Галант(97-04) е най-елегантния автомобил от класа си. Единствените му недостатъци са появата на ръжда и новото окачване, което не е много надежно. Ще се радвам да видя истински негов наследник, а не това недоразумение на горната снимка(добре че е снимано отзад, защото предницата е кошмарна).
  • #15
    Klasika ( преди 11 години )
    Нали съм приятелчеНещо да бори Октавиянатиснете в цял ръстhttp://imageshack.us/photo/my-images/7/2008mitsubishiconceptz4.jpg/
  • #14
    Real Ъ ( преди 11 години )
    Пичове, долните коментари нямат нищо общо с мен освен буквата е поле "автор". Явно някой няма *** да си играе та се чуди какво да прави.. "?" основателно репликира!Относно темата, наистина ZT е концпепция, която ако се роди в сериен вариант ще опреснят сериозно нещата. Все пак Lancer се появи през 2007-***, а това е много време в автомобилната индустрия. Колкото до големият SUV, време е да пенсионират това Pajero!
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    E az nali tova sum napisal-che e ot klasa na Avensis, Akord, Pasat i t.n. Znachi govorim edno i sushto. No spored evropeyskata terminologiya te sa ot klas D.BMW 5, Mercedes E klas i Audi A6 sa ot klas E, a S klas, BMW 7 seriya i A8 sa ot klas F.
  • #12
    Ъ ( преди 11 години )
    До въпросителната: я пак? :) Ти не си минус, ти си чертичка :)
  • #11
    Ъ ( преди 11 години )
    Ще ми дължиш една студена бира! Говорех за сегменти - A, B, C, D, E....(lat.)Lancer е в ниският C, където са Джета, Корола....С виключение на високите нива на оборудване където клиентите винаги са го сравнявали с високият C- Авенсис, Пасат..Галант е точно в тази група. Но както споменах по-долу, за Европа тази борба губеше смисъл предвид огромните продажби, които осъшествихa с Lancer...От МЕ следващите 10 години могат да се очакват само приятни изненади!
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Za tova, che kolkoto po-slojen e edin avtomobil, tolkova poveche predpostavki za problemi ima si prav. No za drugoto ne si. Cadilac e luksozna marka v ramkite na GM, no ima mnogo drugi amerikanski marki, prednaznacheni za obiknoweniya kupuvach, koito ne mojeha, a moje bi oshte ne mogat ( makar che imat znachitelno podobrenie ) da predlojat tova suotnoshenie tsena/kachestvo, koeto se predlaga ne samo ot Mitsubishi, a i ot drugite yaponski proizvoditeli.
  • #9
    La ( преди 11 години )
    Именно в САЩ те успяха да утвърдят имиджа на марката, като предлагаща отлично съотношение между цена - качество - надеждност. Съотношение, недостижимо за мариканските им конглокенти. И не защото са неспособни производители, а защото един наблъскан с нововъведения и иновации във всяко отношение например Кадилак, никога не можеше да се похвали с безпроблемността на едно простичко Мицубиши за 19 хил. долара. Тази слава се разпростря постепенно из целия свят, раздухвана главно от американците.
fallback
Последни