Mitsubishi Galant 2009. Снимка: MitsubishiЯпонската автомобилна компания Mitsubishi не е доволна от резултатите си в САЩ. За последните десетина година марката бележи спад в продажбите си, който се дължи и на факта, че предлаганите от нея модели стават все по-малко. Това обаче е на път да се промени, тъй като японците разработват няколко нови модела, с които ще опитат да си върнат позициите на пазара в САЩ. Това заяви Масатоши Хасегава, изпълнителен вицепрезидент на корпоративното планиране в Mitsubishi Motors Северна Америка, в интервю за Automotive News. Според Хасегава компанията има нужда от напълно нов седан със средни размери, както и от SUV, който е по-голям от настоящия Outlander. Тази модели вече се разработват, но се очаква да бъдат готови за пазарна премиера не по-рано от 2015 година. През същата година трябва да бъде готов и наследникът на Lancer, който според Хасегава също губи позициите си в САЩ. Mitsubishi ще увеличи и парите, които влага в реклама, за да популяризира новите си модели. Дилърските центрове в стараната също ще се увеличат. Не е ясно обаче дали въпросните нови модели ще пристигнат в Европа.