fallback

Honda тайно подготви мотор за Формула 1

Първият тим, който ще ползва агрегата на японците, е McLaren

Компанията Honda тайно е подготвила двигател за Формула 1, който ще отговаря на всички изисквания за сезон 2014 г. Германското списание Auto Motor und Sport разкри, че японският производител дори е постигнал договорка с тима на McLaren за доставка на двигателя, като инженерите от британския екип вече работят по неговото интегриране в шасито.Засега не е ясно кога Honda ще се завърне в най-реномирания автомобилен спорт – през 2014 или през 2015 г. Предстои да се събере Бордът на директорите на компанията, който ще вземе крайното решение. Според слуховете, японците ще изберат втората възможност – 2015 г.Това означава, че McLaren ще трябва да заложи на двигател на Mercedes-Benz през 2014 г. Германците обаче не са съгласни на подобен вариант, тъй като се опасяват от шпионаж от страна на Honda. От Mercedes-Benz настояват за по-дългосрочен контракт с тима от Уокинг, докато британците искат договор само за 1 година.Всичко това може да се окаже фатално за амбициите на McLaren, тъй като неразбориите около новия двигател ще забавят конструирането на болида за 2014 г. Големите конкуренти още отсега работят активно върху колата си за догодина.Както е известно, през 2014 г. настоящите 2.4 литрови атмосферни V8 мотори във Формула 1 трябва да бъдат заменени от турбо-двигатели с обем 1.6 литра. В комплект с тези мотори в болидите ще бъдат монтирани и две електрически устройства, носещи името ERS. Стойността на подобен агрегат се оценява на 23 млн. евро.Снимка: Honda

Тагове:
fallback
  • #20
    Анонимен ( преди 11 години )
    През 80-те години победите зависеха много от двигателите и пилотите.Затова Макларън в тандем с Хонда при пилоти като Сена и *** осъществиха тотална доминация.След това започна ерата на тоталния електронен контрол, започната от Рено и все по-голямо влияние на аеродинамиката.Това тласна Ф1 в една посока, която разбира се е в крак с времето, но не е в крак със същноста на автомобилния спорт!
  • #19
    Анонимен ( преди 11 години )
    Явно нищо не си спомняш,не си интересен.Няма как да си спомняш ако си бил в баща си в кайсиите.
  • #18
    до единия анонимен ( преди 11 години )
    "Тук повечето са малки пеленачета,но по времето на Mакларън Хонда и Уилямс Хонда имаше тотална хегемония.От 20 състезания 19 се печелеха от болид с мотор на Хонда" Сериозно ли? Аз си спомням , че тогава сезона беше 15 старта най-много 16 да е бил.
  • #17
    Кико ( преди 11 години )
    Как така 1 двигател 23 милиона? Аз ни не разбрах смисъла на последните изречения?
  • #16
    honda ne toyota ( преди 11 години )
    toyota eftin defekten *** honda THE power of dreams
  • #15
    Анонимен ( преди 11 години )
    VW по-добре да си стоят в офисите защото кадето стъпят и провалят всичко. Примери като Dakar, Le Mans, единствено засилиха интригата в wrc с пилото на citroen
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Тук повечето са малки пеленачета,но по времето на Mакларън Хонда и Уилямс Хонда имаше тотална хегемония.От 20 състезания 19 се печелеха от болид с мотор на Хонда.Беше нещо страшно,имаше невероятна борба по трасето.Сега Ф1 е пълен ***.
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    Не съм казал, че сега са слаби. Напротив последните години все те вземат титлите за двигатели. Просто така се изразих, защото правилата ще са коренно различни от сега и един вид това ще е един нов старт за всички отбори. ;)
  • #12
    И ..... ( преди 11 години )
    Що сега да не са слаби?(Рено)
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Или williams renault. Се пак рено в турбо ерата са били доста силни.
fallback
Последни