fallback

Audi A3 Sportback вече и на синтетичен метан

Модификацията g-tron разчита на 1.4 TFSI мотор с мощност 110 к.с.

Тагове: audi a3 audi a3 g-tron
fallback
  • #6
    trex ( преди 11 години )
    Страхотен цвят. И джантите S-line са яки. Абе автомобичлето изцяло е отлично.
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    само да вметна че тия "убитаци" показват на практика как може да се реши проблема с не постоянните възобновяеми източници . А иначе колко и да плюете в момента метана е доста по конглокентно способна технология от водородната а и в голяма степен от хибридната . До момента никой не е демонстрирал цялостно завършена технология : енергия от слънцето , нейното съхранение и използването и в авто индустрията .
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    Така е, какво да ги правиш горките убитаци?Дори корейците направих водородно задвижване, а на тия смешници върховата технология е метан.Какво повече да говорим и да спорим кой какво може и какво прави?Скоро и китайците ще ги задминат.Ама така им се пада.Докта се надпреварват кой ще надуе повече ДВГ с 2-3-4 турбини хората развиваха новите технологии.Сега швабето ще гледат отстрани и ще подсмърчат
  • #3
    Obrut ( преди 11 години )
    Най-добрите инжинери? Виждаме ги колко са най-добри, щом не са се сетили (или не могат) да направят описаното по-долу...
  • #2
    До 2 ( преди 11 години )
    Тц, тц, тц и как не са се сетили от Ауди за това?! Многомилионна компания с едни от най-добрите инженери в света и не се сетиха да попитат Пешо от Застрелци как точно да направят по-ефективен (поне 3 пъти) двигател.
  • #1
    Анонимен ( преди 11 години )
    Много точен коментар, въпреки че безмозъчните са ти напраскали минусите. Ако бяха ползвали горивна клетка, щяха да вдигнат поне 3 пъти ефективността спрямо вложената енергия. Но.. тия от тоя концерн просто толкова си могат.
fallback
Последни