fallback
Коментари ( 85 )
Напиши коментар
-
#25
Das ***, Дошо поне пише грамотно, а ти си бягал от часовете по български...
-
#24
Тъжно е, когато единственните способности на някои индивиди се изчерпват с пляскането на /+/ и /-/ от различни IP-таИ безспорно не е задължително да харесвате Golf, oще повече когато не може да си го позволите дори и на старо.
-
#23
Точно пак ей тия френски те дето ги изброи има в пъти повече легндарни коли от целия концен на ВАГ тей че не говори глупости и даже и голф 1 едно не е толкова легеендарен от рено 5 ся тоя голф него знам какво е по различрн от стария ама мегана пак ще го сасипе
-
#22
Пак се сещам за теста на АБ от преди 2-3 години, когато редакторите на списанието сложиха на 1-во място GTI, а според пилотите най-добра беше Сивик Тайп ар... :)))
-
#21
Добре де, кой ще изсипе близо 60 хилки за тази кола, при положение че на пазара има по-добри предложения на по-ниска цена ?!
-
#20
Das ***, демонстрирай поне елементарни знания,Linea е на база Punto, и се продава добре,но това го няма в AutoBild,Fiat Bravo отива в Бразилия или Китай,всеки модел на Fiat се произвежда все още, дори и Uno1-166 също!
-
#19
Перник е в транс!!!!
-
#18
Ами такива са легендите,пич!За едни скучни,за други не,но са вечни!Затова са и легенди, а не еднодневки.Нещо да си чул за второто поколение на Fiat Bravo от 2007 год.,което е актуално като продажби и в момента,или за Fiat Albea,Linea -все актуални модели в класа на VW Golf.Или за Mitsubishi Galant.Избрах Fiat и Mitsubishi като едни от големите, но мага да добавя към тях и компактните модели на Renault,PSA,Huyndai,Kia - там няма легенди,колкото и "флуидни" да са някои,нали?
-
#17
Наближава часът на немското автомобилостроене,ще се наредят до другите им велики фирми,Телефункен,Грундик,Сименс,Ухер,и т.н.
-
#16
"Карирана тапицерия, и каиши на окачването, ще има ли?? "Ще има, направили са заявки в немското патентно ведомство и ако някой иска да ползва уникалната технология "КАИШ" ще си плаща яко...
61 - 70 от 85
първа < 4 5 6 7 8 9 > последна