Новият Fiat 500L с 5 врати се продава добре в Европа и това кара производителят му да търси разнообразяване на гамата двигатели. В тях са включени още две версии – 4-цилиндров турбо-дизел Multijet II с обем 1.6 литра и 2-цилиндров TwinAir Turbo с обем 0.9 литра. Мощността и на двата двигателя е 105 к.с., а скоростната кутия – 6-степенна, механична.При турбодизела 1.6 Multijet II (на първата снимка) максималният въртящ момент достига 320 Нм, докато при 0.9 TwinAir Turbo (на долната снимка) той е само 145 Нм. Затова и с новия дизелов агрегат Fiat 500L ускорява от 0 до 100 км/ч за 11.3 секунди, докато бензиновият му събрат се нуждае от една секунда повече. Основното при тях са най-вече екологичните показатели, като дизелът отговаря на нормите Euro 5+, докато бензинът – на Еuro 6. Дизеловата версия харчи 4.5 л/100 км, като тя е комбинирана със система start-stop още в стандартното оборудване. Разходът при бензиновия мотор е същият като този при неговата досегашна версия с мощност 85 к.с - 4.8 л/100 км.Снимки: Fiat