fallback

Golf VII вече не се нуждае от гориво

Volkswagen разкри електрическата версия на най-популярния си модел

Германският производител Volkswagen разнообрази продуктовата си гама с електрическа модификация на новото поколение на най-популярния си модел – Golf. Официалната премиера на автомобила ще бъде на 5 март на международния автосалон в Женева.Екологично чистият вариант на машината носи названието Volkswagen e-Golf. Хечбекът се задвижва от електрически мотор с мощност равна на 115 к.с. и въртящ момент от 270 Нм. Двигателят се задвижва с енергия от литиево-йонна батерия с капацитет 26.5 кВт/ч, която е разположена под задния ред седалки.От компанията-производител твърдят, че с едно зареждане на акумулатора машината може да измине 175 км. Зареждането на батериите от електропреносимата мрежа може да стане за 5 часа. Има вариант и за бързо зареждане, което отнема 20 мин.Volkswagen e-Golf е с предно предаване, като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 11.8 секунди. Максималната скорост на електрическия хечбек е ограничена по електронен път на 135 км/ч.Агрегатът на електромобила има три варианта на настройки - Normal, Eco и Range. В режим Normal двигателят достига пълната си мощност. При избор на Eco мощността пада до 95 к.с., а максималната скорост – до 120 км/ч. При последния режим автоматично се изключва климатика, максималната скорост пада на 95 км/ч и това позволява на машината да премине максимално разстояние без зареждане.Снимки: Volkswagen

fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    БАХАхаХАХ "При последния режим автоматично се изключва климатика, максималната скорост пада на 95 км/ч и това позволява на машината да премине максимално разстояние без зареждане." А КОЛКО ЛИ БИ ИЗМИНАЛ ПРИ НОРМАЛНИТЕ РЕЖИМИ :))
  • #12
    Nick ( преди 11 години )
    Анонимен, най-вероятно цената му ще бъде над 70к, имайки предвид факта, че 2.0тди, комби, 4х4, с навигация и кожен салон и автоматик струва 70к в България. Въпроса не е там, Пежо Йон е много голяма каруца и също струва 70к. Това е кола за така наречените "early adopters", които преди 12-13 години си купуваха плазмени/lcd телевизори не ставащи за нищо, струващи 40 000лв. Благодарение на тях корпорациите успяха да реинвестират и да наложат тази технология и в нашите домове.
  • #11
    nikito_blend ( преди 11 години )
    175 km си е доста добре ако въртиш в града и около него, но ако решиш да пътуваш София-Бургас просто забрави. Японците също имат доста добри електрички.
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Кво го мислите тоя кощник. Цената като му е 70 000 лева минимум, някой ще се замисли ли да го купи. Айде стига, купили са двигателче от китай, батерийки пак от там малко кабели и вече голямата работа.
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    АХАХАХ с тоя капацитет ще измине максимум 50 км. Тука фенчетата искам да си я купят и после да им се смеем всички. Ако претендират за по-голям пробег нека го докажат. ама 175 км ще ги минат на бутане
  • #8
    Анонимен ( преди 11 години )
    Още няма истинска алтернатива на Волт/Ампера.
  • #7
    Obrut ( преди 11 години )
    Стандарти??? Не ставай смешен...
  • #6
    Das Auto ( преди 11 години )
    Както винаги поставя стандартите в класа си!
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    Са селско в Кочариново може и да стигат 175 км., но дори за смешен град като София е супер недостатъчно.
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    Пф, Nissan от 2010 продават Leaf, който е с пробег 175 км. по New European Driving Cycle. Може ли немците да са толкова назадничави?!
fallback
Последни