fallback

Golf VII вече не се нуждае от гориво

Volkswagen разкри електрическата версия на най-популярния си модел

Германският производител Volkswagen разнообрази продуктовата си гама с електрическа модификация на новото поколение на най-популярния си модел – Golf. Официалната премиера на автомобила ще бъде на 5 март на международния автосалон в Женева.Екологично чистият вариант на машината носи названието Volkswagen e-Golf. Хечбекът се задвижва от електрически мотор с мощност равна на 115 к.с. и въртящ момент от 270 Нм. Двигателят се задвижва с енергия от литиево-йонна батерия с капацитет 26.5 кВт/ч, която е разположена под задния ред седалки.От компанията-производител твърдят, че с едно зареждане на акумулатора машината може да измине 175 км. Зареждането на батериите от електропреносимата мрежа може да стане за 5 часа. Има вариант и за бързо зареждане, което отнема 20 мин.Volkswagen e-Golf е с предно предаване, като ускорението от 0 до 100 км/ч става за 11.8 секунди. Максималната скорост на електрическия хечбек е ограничена по електронен път на 135 км/ч.Агрегатът на електромобила има три варианта на настройки - Normal, Eco и Range. В режим Normal двигателят достига пълната си мощност. При избор на Eco мощността пада до 95 к.с., а максималната скорост – до 120 км/ч. При последния режим автоматично се изключва климатика, максималната скорост пада на 95 км/ч и това позволява на машината да премине максимално разстояние без зареждане.Снимки: Volkswagen

fallback
  • #33
    Анонимен ( преди 11 години )
    Германи, само че Нисан Лийф е с по-голямо вътрешно пространство от Голфа и е в продажба отдавна. Германците пак догонват,както винаги.
  • #32
    Анонимен ( преди 11 години )
    За съжаление се поддадоха на натиска на фалшивата природозащитническа екологична ***. В момента "еко" автомобилите - електро и хибриди са много по-вредни за околната среда, нерентабилни са и са скъпи. Но заради все по-обширния натиск от електрическата мафия, която е по-силна и от петролната, тези модели стават факт. С ниски максимални скорости, ограничен пробег и батерии, в пъти по-вредни за околната среда отколкото даже дизелов двигател... Срам...
  • #31
    бъчваря ( преди 11 години )
    Да не видят нещо от Форд и по-точно Фокус в случая :) VW навсякъде твърдят, че се съревновават с Хюндай, но реално гледат какво правят Форд, които в Европа им дишат във врата, а в света водят в малките класове пред Голф и Поло. Наистина, хитри лисици ръководят тоя концерн :)
  • #30
    Germany ( преди 11 години )
    фв си е фв.истински автомобил с всичко нужно.не като нисан лигав,митсуизбуши ел-ем-еи-ве....и т.н.на ток *** по малки от кибритена кутия.бате тия от фв един път удрят,*** после там трева не никне.браво.доволство ме изпълва от това че съм на прав път.моите хора пак не ме подведоха.браво.
  • #29
    Анонимен ( преди 11 години )
    Германи, ***, японците продават ел.коли отдавна. Първата крачка пак е от японци.
  • #28
    Germany ( преди 11 години )
    вурса е тука,специално за тебе.но ще е на сухо,да запомниш:когато японско се заяде с немско,японското много го боли... отвсякъде
  • #27
    Kazanova ( преди 11 години )
    Eй менте , истинския Kazanova&Gladiator съм АЗ ,*** ***, не пиши от чужди ник-ове!!!!
  • #26
    Kazanova & Gladi ( преди 11 години )
    Вурст тука ли си ?
  • #25
    Анонимен ( преди 11 години )
    Без значение от марката, забелязал съм, че най-ненормалните собственици са тези, които робуват на марки, особено онези които ходят като гламави на събори. Трябва да си хахо, за да отидеш на авто събор.
  • #24
    Germany ( преди 11 години )
    първата истинска стъпка за подмяна на двг.пак немци.
fallback
Последни