fallback

Разработката на новата Mazda RX-7 закъснява

Изпробва се роторен мотор с обем 1.6 литра и мощност 300 к.с.

Дизайнерите и инженерите на Mazda работят усилено върху следващия спортен автомобил на марката с роторен двигател, който обаче ще бъде готов едва през 2017 г. Срокът бе съобщен от шефа на компанията Нобухиро Ямамото пред журналисти.Общото мнение на експертите обаче е, че моделът доста закъснява и това може да се окаже фатално. Mazda още преди 2 години спря производството на RX-8 и няма вече представител в сегмента. В същото време конкурентите не спят. Toyota и Subaru пуснаха своите GT86 и BRZ, които се продават успешно. А луксозното подразделение Lexus похарчи огромни суми за лимитирания LFA, който се мери с коли като Ferrari.Освен това Nissan обяви като един от приоритетите си налагането на GT-R, който успешно се конкурира с Porsche 911 Turbo. Honda връща на пазара NSX, а Alfa Romeo е готова със своята 4С. Не спят и американските конкуренти – General Motors пусна Corvette Stingray, а Chrysler - нов SRT Viper.В същото време Mazda остави ванкеловите двигатели на заден план и се насочи към разработването на бензинови и дизелови технологии Skyactiv. Все пак информациите сочат, че бъдещата RX-7 ще получи роторен мотор. Неговият обем ще бъде 1.6 литра, като на първите тестове е постигнал мощност от 300 к.с. Външността на модела пък ще бъде взаимствана до голяма степен от концепта Kabura (на снимките).„Засега не мога да потвърдя, че ще използваме този мотор – коментира Ямамото. – Не изключвам възможността обаче за бъдеще да има и версия с турбо, но на ранния стадий по-скоро няма да разчитаме на подобно увеличаване на мощността.”Снимки: Mazda

Тагове: mazda rx-7
fallback
  • #14
    Анонимен ( преди 11 години )
    Да вземеш Toyota MR-2, и да я кръстосаш с Ferrari 458, е глупаво.Да "развалиш" 2a авт. за да направиш нито ЕДИН e гениално, това го може само Klasiчeskiя.....
  • #13
    груди ( преди 11 години )
    Колкото и да ми допада концепцията на роторните двигатели, за съжаление те нямат шанс и бъдеще. Кратък ресурс, огромен разход и скъпа подръжка. Голям кеф са за каране, но просто не си заслужава. От друга страна RX-7 си е екзотика, винаги ще има клиенти но от Мазда надали разчитат на някакви печалби от тоя модел.
  • #12
    ъм'чи не бе ( преди 11 години )
    Говоря за онази бангия ***. За роторния на Мазда, каквото съм искал да кажа, е казано в първия ми пост.
  • #11
    zoom-zoom ( преди 11 години )
    otivam da si zapazq test drive v express car!
  • #10
    nikito_blend ( преди 11 години )
    ъм'чи да де - Говориш за renesis пуснат през 2003. Дали няма да има много подобрения през 2017 а. Все пак ванкела е пистов двигател. Само се излагаш.
  • #9
    nikito_blend ( преди 11 години )
    Zoom-Zoom
  • #8
    ъм'чи да де ( преди 11 години )
    Верно няма равен... по тегло, разход на гориво и подръжка. По тези параметри е най-гоУем. *** е американско изкопаемо с остарели представи за спортна динамика.
  • #7
    драйвър ( преди 11 години )
    Износването изобщо не е проблем. Преодоляно е голямото износване, а и нямаш скъпи части за смяна, а само едни чугунени пластини, които играят ролята на сегменти. Смяната им е съвсем лесна и евтина. Проблемът до сега беше високата норма на изгорели газове на този мотор, разход на масло и гориво.
  • #6
    AMC ( преди 11 години )
    *** няма равен, не говори глупости!
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    КПД то на ванкеловият двигател е наистина по добро от редовия но износването което в пъти по-голямо как ще бъде компенсирано
fallback
Последни