fallback

VW обмисля купуване на още една марка

Шефът на концерна Фердинанд Пиех иска 13 бранда в актива на групата

Председателят на Надзорния съвет на Volkswagen Фердинанд Пиех отново намекна, че концернът се готви да увеличи броя на брандовете, които притежава. В интервю за ADAC Motorwelt босът каза, че неговите деца след 10 години ще се возят на автомобили от 13 марки, принадлежащи на концерна. В момента VW Group притежава 12 бранда.Как ще стане това, Пиех не пожела да уточни. По-рано се появиха твърдения, че германците ще създадат напълно нова марка, която ще произвежда евтини автомобили за пазарите в развиващите се страни. Президентът на Volkswagen Мартин Винтеркорн пред журналисти в Детройт призна, че решението за това трябва да бъде взето до края на годината. И уточни, че автомобилите от новата марка ще бъдат в ценови диапазон между 5000 и 10 000 евро. Световните агенции припомнят, че Volkswagen обяви и интерес към закупуването на Alfa Romeo, която самият Пиех преди време нарече „култова марка”. Босът на Fiat Серджио Маркионе обаче бе категоричен, че брандът не се продава. Последните две покупки на Volkswagen Group бяха марките Porsche и Ducati, като след завършването на двете сделки Мартин Винтеркорн обяви, че на концерна му стигат 12 бранда. Явно обаче Фердинанд Пиех има друго мнение по въпроса...

Тагове: Volkswagen Group
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    Аз бих си купил Дукати, щото там няма начин да има нещо от Гоуф. :)
  • #12
    GTI ( преди 11 години )
    Kolkoto pove4e minusi v statia za VW,tolkova pove4e BG bai ganiovci se razkrivat.Aide sega iskam 20 minusa za da vi prebroia po lesno
  • #11
    GTI ( преди 11 години )
    Skoro VW,6te kupi i toyotka,pomnete mi dumata
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ne smeniam na latinica, a niamam kirilica. Govorish s drug chovek, eto za taia zloba govoria! Haresvai si Japonskite koli no ne pishi i ne plui po ostanalite, koito ne haresvash, uvajavai mnenieto i predpochitaniata na drugite, badi po-toleranten. I za tvoe svedenie, jiveia v belgia i tuk slava Bogu e pelno s nemski koli:)
  • #9
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ei, kolko sa ozlobeni fenovete na japonkite! Namrazih Toyota zaradi vas, vmesto da se radvate, che evropeiska firma she bade nomer 1 savsem skoro... Shto ne hodite da si jiveete v Japonia togava, a?
  • #8
    ili ( преди 11 години )
    Господин "знаещ",виждам колко си в час с автомобилните марки щом твърдиш,че Toyota са само една марка.Ше ти ги кажа за да си го запишеш и другия път да не говориш глупости.В Toyota влизат марките Toyota,Lexus,Daihatsu,Scion,Hino...или с две думи казано най-масовите и евтини марки!!!
  • #7
    само преди ( преди 11 години )
    2 седмици имаше статия,пак тук,че рентабилността на продажбите на цялата група е недостижима за който и да е друг ьвтопроизводител, а размера на печалбата е съпоставим само с печалбите на петролни компании.Все пак някои от нас имат способността да помнят малко по-дълго от няколко агресивни павиана тук!Както и възможността да си купуваме колите които харесваме, а не да въздишаме по Civic на старо.
  • #6
    До Дошо ( преди 11 години )
    Ето това имах в предвид,като ти предложих консултация с лекар.Но видно от бързите ти отговори, наистина вече е фатално късно!Предлагамти да си погледнеш постера на стената с Civic на старо и да излизa[ пред Toyotata.Както то писах по-долу не си губи времето да заставаш пред MB,BMW,Audi,Porsche и др.немски коли,защото за разлика от проблемните Toyot-ки тези спират,при това с къс спирачен път.А ако те пуснат в някоя автоборса,пробвай с глава във волана на някоя Toyota-казват,че им гърми аербега.
  • #5
    Анонимен ( преди 11 години )
    "Това, че продукцията на ВАГ е с най-голяма рентабилност си си го изсмукал от ***."- смях се от все сърце :)))Г-на с рентабилността е прав, но само по отношение на Порше, при останалите марки рентабилността е много ниска, като за Голф мисля, че беше 500-600 Е...
  • #4
    Анонимен ( преди 11 години )
    Единствената марка, на която симпатизирам от наредените на таблото е Порше, но и там нещата отиват на зле, изгуби се индивидуализма на тази фирма.Сега какво е-шир потреба, в скоро време очаквам бус или баничарка..., ще се задавят за пари!Иначе Бентли не е на нивото на Ролс, а Ламбо само си мечтае да е Ферари. Бугатито е един дебел ***, на който така и не обявиха официално време на Нюрбург, щото ги е срам и е нормално -милион и кусур, а може да върви само направо,в завоите нИще
fallback
Последни