fallback

Mercedes-Benz поведе пред BMW в САЩ

През януари продажбите на луксозни автомобили бележат ръст

През миналата година станахме свидетели на оспорвана надпревара в луксозния сегмент в САЩ. BMW и Mercedes-Benz си дишаха във врата до последния ден на 2012 година, а Lexus показа стабилен ръст и направи заявка за връщане на върха. В крайна сметка BMW приключи годината като лидер, реализирайки 281 460 продажби в САЩ. А Mercedes-Benz и Lexus се задоволиха със съответно 274 134 и 244 166 продажби. През първия месец на тази година обаче Mercedes-Benz успя да събере добра преднина пред конкурентите си. През януари базираната в Щутгарт марка е реализирала 22 501 продажби в САЩ, които й осигуряват временното първо място. За същия период BMW е продал 16 513 нови коли в САЩ, а Lexus - 16 211, пише Automotive News. И трите марки генерират ръст в продажбите спрямо януари 2012 година. При Mercedes-Benz той е 11%, като се дължи най-вече на продажбите на C-Class, които представляват 7 214 бройки. BMW показва ръст от само 0.7%, но пък моделът Х5 записва увеличение от цели 56% спрямо януари 2012 година. При Lexus ръстът в продажбите е най-голям - 32%, като основен принос има модела ES, при който се наблюдава почти двойно увеличение . *В тези цифри нe са включени моделът Sprinter на Mercedes, както и марката Smart. MINI, която е собственост на BMW, също не се бори. Причината е, че тези модели и марки не се определят като луксозни.

Тагове:
fallback
  • #3
    Germany ( преди 11 години )
    от: nikito_blend ( преди 53 минути )От снимката единственно Лексуса бих си избрал. -сложен ти е дизаина на другитедве,тоя на клек-суса(в смисъл да се изхо... в него)поне е елементарен като японски фен.затова сте си един за друг.бъдете щастливи...
  • #2
    nikito_blend ( преди 11 години )
    От снимката единственно Лексуса бих си избрал.
  • #1
    юруш на доматите ( преди 11 години )
    мержанът си е мержан-велика марка
fallback
Последни