fallback

Mercedes-Benz поведе пред BMW в САЩ

През януари продажбите на луксозни автомобили бележат ръст

През миналата година станахме свидетели на оспорвана надпревара в луксозния сегмент в САЩ. BMW и Mercedes-Benz си дишаха във врата до последния ден на 2012 година, а Lexus показа стабилен ръст и направи заявка за връщане на върха. В крайна сметка BMW приключи годината като лидер, реализирайки 281 460 продажби в САЩ. А Mercedes-Benz и Lexus се задоволиха със съответно 274 134 и 244 166 продажби. През първия месец на тази година обаче Mercedes-Benz успя да събере добра преднина пред конкурентите си. През януари базираната в Щутгарт марка е реализирала 22 501 продажби в САЩ, които й осигуряват временното първо място. За същия период BMW е продал 16 513 нови коли в САЩ, а Lexus - 16 211, пише Automotive News. И трите марки генерират ръст в продажбите спрямо януари 2012 година. При Mercedes-Benz той е 11%, като се дължи най-вече на продажбите на C-Class, които представляват 7 214 бройки. BMW показва ръст от само 0.7%, но пък моделът Х5 записва увеличение от цели 56% спрямо януари 2012 година. При Lexus ръстът в продажбите е най-голям - 32%, като основен принос има модела ES, при който се наблюдава почти двойно увеличение . *В тези цифри нe са включени моделът Sprinter на Mercedes, както и марката Smart. MINI, която е собственост на BMW, също не се бори. Причината е, че тези модели и марки не се определят като луксозни.

Тагове:
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 11 години )
    Всички немски фенове ли сте толкова комплексирани и злобни. Аз не съм видял някой да плюе така по всички други марки, в която и да е статия. Че то освен в германия за вас живот има ли? или слушате разказите на роднините турци, как е живота там от гледната точка на ниско квалифицирана работна ръка. Няма толкова елементарни хора просто като немските фенове.
  • #12
    Do prednia ( преди 11 години )
    Po goliama glupost ne biah chuval. Iavno nikoga ne si bil v USA.
  • #11
    Анонимен ( преди 11 години )
    Лексус пак трети, скоро ще стане и четвърти, а когато американците гледаха само рекламите по телевизията не знаеха че има друга марка освен Лексус. Но и капаците които слагат на американците с постоянните реклами не могат да скрият немските премиум марки от очите им. Заблудените са все по-малко. Ако Лексус изгубят САЩ, направо ще ги закрият заради мижави продажби, при положение, че 50% от продукцията им е в САЩ.
  • #10
    Анонимен ( преди 11 години )
    Ха-ха, Дошо вече и жените ли го хранят?
  • #9
    Zdravko ( преди 11 години )
    Mercedes e nai dobrata kola za6toto e krasiva i nadejdna dokato bmw ne e tolkova nadejna
  • #8
    petar ( преди 11 години )
    тая "новина" я чета 10ти път:((
  • #7
    vv ( преди 11 години )
    Автомедия има чувството че нарочно пускате някакви сравнителни статии между премиум марките за да може да се заяждат феновете им.Напишете нещо по интересно от това кои колко е продал и то в другия край на света.
  • #6
    Анонимен ( преди 11 години )
    от 3те Мерца е най силен, и макър най евтин като НОВ ! ( 109.000лв с ДДС в БГ ) има най висока остатъчна стойност и винаги, ще е класика, нещо което няма да се случи с лексуса :))))
  • #5
    К-Рчо ( преди 11 години )
    @ nikito_blend Поредния мазохист копнеещ за сервизни акции и дълги уйкенди пред сервиза хахахах. Брей мн мазохисти в тая държава бе ! то затова сме на това дередже
  • #4
    Germany ( преди 11 години )
    от: Дошо ( преди 1 час )Май няква дойч-марка алуди имаше!? Вие да сте чували за такава?Или се е прекръстила на Лексус? Ха ха ха!! -дошо,теле лошо,ауди сега започват с щатите,щото в китаи лексусчо не фигурира.та ауди след като си осигуриха як пазр ,в страница която явно е факторе в световната икономика-решиха да тръгнат към щатите.скоро-много скоро лексусчето ще отпадне от тая снимка.
fallback
Последни